پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
فرماندار كازرون گفت: با توجه به ظرفيت ها و قابليت هاي اين شهرستان درعرصه فرهنگي ، براي تقويت اين عرصه ، امسال دو ميليارد ريال به حوزه فرهنگ اين منطقه اختصاص يافت.
فرماندار كازرون گفت: با توجه به ظرفيت ها و قابليت هاي اين شهرستان درعرصه فرهنگي ، براي تقويت اين عرصه ، امسال دو ميليارد ريال به حوزه فرهنگ اين منطقه اختصاص يافت.

به گزارش درخشنده خبرنگار كازرون نما، كاووس رييسي در آيين تجليل از خبرنگاران شهرستان كازرون بيان داشت: هم اينك چهار نشريه و دو سايت خبري درشهرستان كازرون فعال است و اين شهرستان در زمينه مطبوعات، مقام دوم استان فارس را به خود اختصاص داده است.

وي در بخش ديگري از مطالب خود با بيان اين كه خبرنگاران، برقرار كننده پيوند بين مردم و مسوولان هستند ، افزود: خبرنگاران مي بايست ، صداقت ، درستي ، وحدت و يكپارچگي را به عنوان يك اصل در اولويت كارخود قرار دهند.

نماينده مردم شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي هم در اين آيين گفت: انتقاد اساسي كه امروز به برخي از مسوولان كشور وارد است ، عدم توجه كافي به قشر خبرنگار است.

غلامرضا دهقان ناصرآبادي با عنوان اينكه خبرنگاران مي بايست عدالت ، انصاف و تقوي را سرلوحه حرفه خود قرار دهند ، گفت: خبرنگاران بايد واقعيت ها را بنويسند ليكن اين امر بر حول محور اتحاد و وحدت جامعه باشد.

وي به رويكرد فرهنگي دولت هاي نهم و دهم اشاره كرد و افزود: تا قبل از دولت نهم، شهرستان كازرون فقط داراي يك كتابخانه آنهم متعلق به سال ها قبل بود اما با رويكرد فرهنگي دولت، هم اينك كتابخانه اي با ساختمان بزرگ و مجهز به سيستم هاي مدرن در اين شهرستان در دست احداث است كه در هفته دولت امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: همچنين امسال در هفته دولت ، كتابخانه مركزي كازرون كه در زمره مصوبات دور دوم سفر رييس جمهوري به استان فارس (هفتم وهشتم ارديبهشت ماه 88 ) به شمار مي آيد، كلنگ زني خواهد شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
این کتابخانه که قرار افتتاح بشه از برکات نمایندگی دکتر محمدصادقی است که باید 2سال پیش افتتاح میشد ولی تا الان طول کشیده.
اقای دهقان در زمان شما ما فقط شاهد کنگ زنی بودیم ای کاش 1طرح در زمان شما مصوب میشد و افتتاح میشد ولی دریغ از 1طرح.
در مسکن مهر هم که بسیار حق این شهرستان عزیز ضایع شده است.الان در نوراباد ممسنی و فراشبند مسکن مهر درحال واگذاری به مردم است ولی ما در شهرستان کازرون فقط کلنگ و بنر هایس را دیدیم.
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
با اين همه پول چه كارا كه نمي شه كرد !
به نظرم اول يه فكري براي مرداني بكنيد بعد هم كارهاي باقيمانده شهر رو به سرانجام برسونيم زياديش رو هم وام بديم به شيراز فلك زده تا يه فكري براي وضعيت فرهنگيش بكنه !
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
0
این پول هم باقی مانده ی نوراباده که به ما رسیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷