پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۶۶
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۰
امروز ديگر رزمندگان، جانبازان و شهيدان و خانواده هاي معظم آنان براي بعضي از مسؤلين وارثان انقلاب نيستند، وارثان انقلاب آنها هستند كه يا متمول و ثروتمندند و يا داراي موقعيت، وارثان انقلاب آنهايند كه درپيچ و خم بازي هاي سياسي خود را گم كرده و مردم را فراموش؛

رزمنده عزيز، يادگار هشت سال دفاع مقدس، برادر ارجمند جناب آقاي دكتر حاج كاظم پديدار

مسئول محترم هيأت رزمندگان شهرستان كازرون

با سلام و آرزوي توفيق و با تقديم خالصانه ترين احترامات

از اينكه پس از سالها دوري از خاك پاك كازرون عزيز مجددا‍ به جمع دوستان و همرزمان خود پيوسته ايد صميمانه خرسند و خالصانه سپاسگزاريم و همواره اميدواريم كه مشمول عنايات حضرت باري تعالي بوده و اينك كه در هيأت رزمندگان شهرستان در كنار ديگر عزيزان قرار گرفته ايد مورد تأييد و بهرمند از الطاف بي شائبه حضرت ولي عصر امام(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه اي باشيد.

با خبر بوديم كه در نظر داريد همايش در خور شأن و منزلت رزمندگان و شهيدان اين ديار با نام سوسنگرد برگزار نماييد و شنيده بوديم كه فرماندار شهرستان كازرون هم در يكي دو جلسه و با حضور تعداد زيادي از رزمنگان براي تأمين هزينه همايش قول مساعد به شما دادند. اما هرچند ما در خلق و خوي فرماندار واقف بوديم و مي دانستيم كه وعده‌ي ايشان بيشتر جنبه شعاري و نمايشي دارد تا عملي؛ ليكن خواستيم تا خود خود شخصا به اين مهم واقف گرديده سردار عزيز ما، برادر شهيد و جانباز ما بداند كه ديگر دوران وفاداري و حمايت از رزمندگان و شهيدان براي برخي ها به سر آمده، ديگر دوران عزت و احترام به خانواده هاي معظم شهدا براي بعضي ها پايان يافته. ديگر نبايد از مسؤلين به خصوص شخص فرماندار با آن همه گرفتاري و مشغله كاري توقع داشت كه به ياد رزمندگان و به فكر رزمندگان باشد.

خلاصه كنيم، جناب دكتر، امروز ديگر رزمندگان، جانبازان و شهيدان و خانواده هاي معظم آنان براي بعضي از مسؤلين وارثان انقلاب نيستند، وارثان انقلاب آنها هستند كه يا متمول و ثروتمندند و يا داراي موقعيت، وارثان انقلاب آنهايند كه درپيچ و خم بازي هاي سياسي خود را گم كرده و مردم را فراموش؛ و متأسفانه و يا خوشبختانه ما هيچكدام از اين موقعيت ها را نداريم.

برادر عزيز؛ امروز ديگر دل نوشته هاي پير جماران و سخنان عزتمند آن يار سفر كرده و وصاياي آن پدر هميشگي رزمندگان جاي خود را به شعارهاي تبليغاتي و رياكارانه داده است، آنجا كه از رزمندگان مي گفت و بر بازوان آنان بوسه مي زد، آنگاه كه از شهيدان مي گفت و از عزت و عظمت و بزرگي آنان و آنگاه كه از خانواده معظم شهدا مي گفت و آنان را وارثان انقلاب مي ناميد امروز ديگر بزرگترها تبعيت از رهبر معظم انقلاب را فراموش مي كنند و بي بصيرتي را پيشه مي كنند چه رسد به اينكه دل به سخنان ارزشمند آن بزرگوار در باب رزمندگان و شهيدان بدهند.

آري؛ امروز ديگر مسؤلين، فراموش كرده اند گفته هاي تئوريسين هاي استكبار را كه گفته اند: «بعد از تحقق و تفحص هاي فراواني كه انجام داديم دريافتيم كه بيشترين پويايي را مذهب شيعه دارد» و پويايي آنها از دو چيز است: 1. فرهنگ شهادت 2. اطاعت از علما

امروز ديگر مسؤلين ما نمي دانند اگر ميلياردها ميليارد براي نگهباني از ياد و خاطره دفاع مقدس يعني رزمندگان و شهيدان و حماسه هاي آنان خرج كنند، نه تنها كم است بلكه از پيامدهاي نابساماني پيشگيري خواهند كرد كه در روزگاري ديگر با صدها برابر آن هرگز نمي توان جبران كرد.

آنان يا فراموش كرده اند يا خود را به فراموشي زده اند و يا همانگونه كه قبلا آمد راه را در بي راهه هاي سياست گم كرده اند آنان نمي دانند كه ترويج روحيه ايثار و شهادت در حقيقت مقابله با توطئه ها و دسيسه هاي استكبار و تهاجم فرهنگي است. آنها از ياد برده اند كه مي توان با اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت و نيز با گرد آوري خاطرات و اسناد شفاهي و كتبي شهدا و ايثارگران از ارزش‌هاي ديني، معنوي و اعتقادي و مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي دفاع كرد و براي جامعه الگو سازي بهينه اي را ارائه كرد. آنها نمي خواهند باور كنند كه رزمنگان، شهدا و دفاع مقدس بخشي از تاريخ گُهربار ايران عزيز و سربلند هستند. شايد اين هم تأثيرات دوران اصلاحات باشد كه آن همه شبهات را در مورد دفاع مقدس براي اذهان عمومي ايجاد نمودند.

پس برادر عزيز خواهشي كه از شما داريم اين است كه دل به اين حرفها و وعده ها نبنديد كه جز به تركستان راهي نخواهد برد.

البته ناگفته نماند كه عمده ي مسؤلين شهرستان همراه و همگام با رزمندگان هستند و ان شا ا... كه شما را در پيمودن راهتان كه مطلوب رضاي پروردگار متعال است همراهي خواهند نمود و شما هم با قوت و قدرت هر چه بيشتر راه خود را ادامه خواهيد داد و از خلف وعده جناب فرماندار در تأمين هزينه هاي مالي همايش مأيوس نخواهيد شد. شكي نداريم كه هنوز هم هستند كساني كه راه را گم نكرده اند، رزمندگان را مي شناسند چرا كه خود از جنس آنانند و از ابتدا با آنان بوده اند، شهيدان را باور دارند چرا كه خود از خيل خانواده معظم شهدايند و آنان را افتخار وطن و اسلام و انقلاب مي دانند، هنوز هم ولايت را مي شناسند و با بصيرت همه خواسته ي فرامين آن مقام والا را دنبال كرده و عمل مي نمايند.

ما و همه رزمندگان شهرستان هم مانند هميشه آماده و پا بكار در خدمت شما هستيم و به حول و قوه ي پروردگار نه اين همايش بلكه همايشها، يادواره ها و كنگره ها بر پا خواهيم كرد و مقاله ها و داستانها و شعرهايي خواهيم نوشت و جزوه ها و نشريات و كتابها چاپ خواهيم نمود.

به اميد آن روزها

هيأت رزمندگان شهرستان كازرون


كازرون نما آمادگي خود براي انتشار  جوابيه‌ي فرمانداري را اعلام مي‌دارد

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
شيخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
از كوزه هر آنچه ترآود كه در اوست . انتظاري غير از اين نيست كه به بهانه تبليغات و سياسي بازي دست به هر كاري بزنيد .حيف رزمنده نيست كه به خودتون بستيد رزمندگان واقعي دنبال اين كارا نبودند .لطفا ديدتون رو باز كنيد
رزمنده کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
از روز اول مشخص بود که اینها برای سیاسی کاری و سیاسی بازی بوجود آمده اند از این هیئت عاجزانه تقاضامندم نام رزمنده را با چنین اعمالی به زیر سوال نبرند. این هیئت ها تنها منزلت رزمنده را پایان می آورند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
با سلام
متاسفانه اشكالات ويرايشي فراواني دارد - لطفا پس ازچند بار مطالعه و رفع اشكالات ،آن را دوباره در سايت قرار دهيد.
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
بار اولی نیست که فرماندار فقط شعار می دهد و قول سرخرمن
همه کازرونی ها او را به خوبی می شناسند.جز افرادی مثل حاج ... که تهران نشین است و بی خبر از مسئولین کازرون
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
من يه خانم كازروني هستم .اما راستش خجالت مي كشم بگم كازروني هستم .شرمم مياد با ديدن اون همه اطلاعييه و پلاكارد و دعوت خوشحال شدم كه در شهرم هيات رزمندگان تشكيل شد؟؟؟؟؟؟؟؟، ولي بعد از شنيدن صحبتها و اهداف پنهاني مسولان هيات كه متاسفانه خود را وارث شهدا و رزمندگان واقعي مي دانند كور پشيمان سدو كه كه بگم كازرنيم،من به نمايندگي از تمامي بانوان هياتي به اين آقايان ميگم كه اين هيات فقط اسم دارد و بس بريد با اخلاص و صداقت كاراي هياتي كنيد مث اونايي كه با اخلاص رفتند و امروز سربلند نام رزمنده را به يدك مي كشند نه افراد سود جو و دنبال حزب و تريبون خاص و ..... يا زهرا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
کاش اول میگفتید این اعضای هیئت رزمندگان کیا هستند بعدش این نامه سیاسی رو اینجا میزاشتین رو سایت!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
اين نامه بيشتر تبليغ آقاي پديدار است. نمي دانم واقعا چند نفر رزمنده حاضر به امضاي اين نامه و نوشتن نام خود پاي آن هستند؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
0
سلام
حیف نام رزمنده که اینها بر خود نهاده اند . به بهانه قول فرماندار میخواهند او را بکوبند تازه نام خود را رزمنده گذاشته اند . رزمندگان خالص ما دنبال این چیزها نبودند . انها فقط و فقط به دنبال اهداف متعالی هستند نه اینکه بیایند و به بهانه ای با ابروی فرماندار بازی کنند اینها همه اهداف سیاسی است و گرنه اینها رزمنده واقعی نیستند و فقط نام رزمنده واقعی را یدک می کشند . منهم خودم از رزمندگان هستم و چنین نامه ای را اصلا قبول ندارم
رزمنذه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام
متاسفانه عده ای یا موضوع را نفهمیده اند و یا از روی غرض حرف حق رزمندگان را پای سیاسی کاری گذاشته اند.
مگر همین رزمندگان آقای فرماندار را به جلسه خودشان دعوت نکردندواز او به گرمی استقبال نکردند. خود فرماندار قول داد و به آن عمل نکرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام
مثل اینکه بعضی از ما کازرونی ها فقط یاد گرفته ایم که فقط مخالفت کنیم . عزیز من حالا چندتا رزمنده یک درد دلی کردند . چرا شما ناراحت میشید.
یک همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام
مثل اینکه بعضی از ما کازرونی ها فقط یاد گرفته ایم که مخالفت کنیم . عزیز من حالا چندتا رزمنده یک درد دلی کردند . چرا شما ناراحت میشید.
فرماندار خودش باید جواب بده که لابد میده .اگر واقعا جوابی داشته باشه.
یک همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام
مثل اینکه بعضی از ما کازرونی ها فقط یاد گرفته ایم که مخالفت کنیم . عزیز من حالا چندتا رزمنده یک درد دلی کردند . چرا شما ناراحت میشید.
فرماندار خودش باید جواب بده که لابد میده .اگر واقعا جوابی داشته باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
ظاهرا نويسنده متن قصد تفرقه بين ايثارگران دارد چرا كه آزادگان را از رزمندگان سوا مي داندونامي ازآنان در متن نبرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
کیست که نداند فرماندار از وقتی اومده کازرون کارش فقط دادن وعده و وعیده.خدا رحم کنه به ما . اینم از مظلومیت ما مردم شهید پرور کازرونه که به رزمنده هامونم توهین میکنن و بعضی ها .........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳