پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۴
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس خبر داد:
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس گفت: عمليات اجرايي ناحيه صنعتي جره و بالاده، ناحيه صنعتي چنارشاهيجان و شهرك صنعتي جديد كازرون آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس، علي همت اظهار داشت: اجراي اين سه شهرك و ناحيه صنعتي بر اساس مصوبه هيئت دولت در دستور كار شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس قرار گرفت و پس از مراحل امكان‌سنجي و تملك، مراحل اجرايي آن آغاز مي‌شود.‌

همت افزود: شهرك صنعتي جديد كازرون در زميني به مساحت 84 هكتار، ناحيه صنعتي چنارشاهيجان در زمين به مساحت 20 هكتار و ناحيه صنعتي جره و بالاده نيز در زميني به مساحت 39 هكتار ايجاد مي‌شود.

وي ادامه داد: براي اجراي كامل مراحل زيرساختي و تكميل طرح‌هاي عمراني بيش از 140 ميليارد ريال اعتبار هزينه مي‌شود كه در مرحله نخست در بودجه امسال بيش از 17 ميليارد ريال براي انجام مراحل زيرسازي و آماده‌سازي اين شهرك‌ها و نواحي صنعتي اختصاص مي‌يابد.

معاون وزير صنايع و معادن و مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران نيز بيان داشت: با راه‌اندازي شهرك‌ها و نواحي صنعتي شهرستان كازرون زمينه توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال پايدار فراهم مي‌شود.

خدامراد احمدي با بيان اينكه عمليات اجرايي همزمان ساخت سه شهرك و ناحيه صنعتي در يك شهرستان در كشور بسيار نادر و تاكنون بي‌سابقه بوده است، تصريح كرد: كمتر از يك سال شهرستان كازرون داراي سه ناحيه و شهرك صنعتي جديد مي‌شود كه با احتساب ناحيه صنعتي مصلحيان شمار شهرك‌ها و نواحي صنعتي اين شهرستان به چهار شهرك و ناحيه صنعتي افزايش مي‌يابد.‌

احمدي با بيان اينكه با راه‌اندازي شهرك‌هاي صنعتي در شهرستان كازرون زمينه بازگشت مهاجران به شهرستان فراهم مي‌شود، تصريح كرد: يكي از دلايلي كه سبب مهاجرت مردم و سرمايه‌گذاران از شهرستان كازرون شده بود، نبود زيرساخت‌هاي مناسب در مباحث اقتصادي است كه در آينده با راه‌اندازي كامل سه شهرك بزرگ صنعتي در اين شهرستان شاهد توسعه و آباداني بر مبناي توسعه صنعتي كازرون مي‌شويم.

در ادامه نماينده شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي نيز اظهار داشت: براي نخستين بار سه شهرك و ناحيه صنعتي در اين شهرستان در حال شكل‌گيري است.

غلامرضا دهقان ناصرآبادي افزود: كازرون با پيشينه 2 هزار و 700 ساله تاريخي خود به دليل نبود زيرساخت‌هاي اقتصادي و اشتغال بسياري از ساكنان خود را مجبور به مهاجرت كرد اما امروز با ايجاد سه شهرك جديد صنعتي به طور يقين شاهد بازگشت مردم مي‌شويم.

وي ادامه داد: درخواست ما از وزارت صنايع و ديگر مسئولان وزارتخانه توجه به تمام بخش‌هاي محروم شهرستان كازرون است كه در اين راستا خواهان راه‌اندازي سه شهرك صنعتي ديگر هستيم.

وي اظهار اميدواري كرد كه با راه‌اندازي اين شهركهاي صنعتي زمينه جذب سرمايه‌گذار و توسعه صنعتي در اين شهرستان فراهم شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
دم نماينده گرم خداييش....
ولائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
0
امیدوارم این کارها در حد کلنگ زنی ول نشه وکارهای تبلیغات و انتخاباتی نباشه اگر ادامه پیدا کنه وتا آخر توسط نماینده و وزارت صنایع حمایت بشه عالیه و ما تشکر میکنیم ولی متأسفانه کاری کرده اند که ما نسبت به همه چیز وهمه کس بدبینیم!خداوند خادمین به مردم را حفظ کند((ان شاء الله))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
0
اگر بعضي از آقايان كه اكثراً منتسب به ... هستند بگذارند،واقعاً مي شود...نمونه ي يك كارشكني آقايون در جريان واگذاري زمين بيمارستان كازرون بود؛ كه تا ابد كسي فراموش نميشه دست پليدي كه اين كارو كرد....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
با سلام
جهت اطلاع دوست عزيزي كه گفته در حد شعار نباشه
شهرك جديد كازرون در دشتك دوان بالاتر از بيمارستان با سه پيمانكار كار ميكند
1)پيمانكار زير سازي
2)پيمانكار بر ق
3) پيمانكار آب
اگر دوست داريد به شهرك سري بزنيد واز نزديك ببينيد
در مورد شهرك بالاده وشهرك چنارشاهيجان هم تا چند روز آينده پيمانكار مشخص ميشود وشروع به كار ميكند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳