پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
بخشدار سابق چنارشاهيجان:
به گزارش كازرون نما، داريوش دهقان در جلسه شوراي اداري بخش چنارشاهيجان و معارفه بخشدار جديد اين بخش با تاكيد بر حفظ وحدت، دوستي و رفاقت اظهار داشت: در انقلاب برخي افراد براي آقايي آمدند اما در پيش مردم خوار و ذليل شدند چراكه مردم آقا بالاسر نميخواهند.
به گزارش كازرون نما، داريوش دهقان در جلسه شوراي اداري بخش چنارشاهيجان و معارفه بخشدار جديد اين بخش با تاكيد بر حفظ وحدت، دوستي و رفاقت اظهار داشت: در انقلاب برخي افراد براي آقايي آمدند اما در پيش مردم خوار و ذليل شدند چراكه مردم آقا بالاسر نميخواهند.
وي با اشاره به پايمردي‌ها و از جان‌گذشتگي‌هاي شيرمردان و شيرزنان ايران اسلامي گفت: اكنون كه به بركت خون شهداي گرانقدرمان، ايران كشوري امن، سربلند و آزاد است بايد به شكرانه اين نعمات و با گراميداشت ياد شهدا از راه پرافتخارشان انحراف پيدا نكنيم.
فرماندار خرامه با بيان اينكه مسئوليت را بايد وظيفه‌اي براي نزديك شدن به خدا بدانيم افزود: ملت ايران نزد جهانيان با عظمت هستند و با ورق زدن تاريخ قبل و بعد از انقلاب درس‌هاي بزرگي مشاهده مي‌شود.
بخشدارسابق چنارشاهيجان با تقدير و تشكر از مردم، اعضاي شوراي شهر، امام جمعه قائميه، دهياران و مديران بخش، مسئولان كازرون، نماينده كازرون در مجلس و ديگر اقشار مختلف به دليل همكاري آنها در زمان تصدي مسئوليت بخشداري چنارشاهيجان گفت: در پيگيري مشكلات مردم تا حد توان تلاش كردم.
دهقان مجموعه مديريتي در بخش چنارشاهيجان و شهرستان كازرون را مجموعه‌اي پويا و دلسوز برشمرد و اضافه كرد: بايد قدر اين مجموعه مديريتي را بدانيم.
وي اختلاف را از عوامل عقب‌ماندگي بخش چنارشاهيجان عنوان و خاطرنشان كرد: رمز موفقيت، پيشرفت و جبران عقب‌ماندگي اين بخش وحدت است، از اين رو بايد وحدت در چنارشاهيجان را حول محور نماينده ولي فقيه در اين بخش تقويت كرد.
بخشدار سابق چنارشاهيجان كه هم‌اكنون فرماندارخرامه است، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس در سال جاري، بر حفظ دوستي و رفاقت از سوي مردم چنارشاهيجان در تبليغات انتخاباتي بيان داشت: مردم چنارشاهيجان نبايد به دليل تبليغات انتخاباتي دوستيها را فراموش كنند.
در اين مراسم از زحمات داريوش دهقان بخشدار سابق چنارشاهيجان تجليل و عليرضا سامري به عنوان بخشدار جديد چنارشاهيجان معرفي شد.
كارشناس امنيتي، مسئول امور سياسي، دبير شوراي تامين، دبير كميسيون نظارت برسلاح و مهمات غيرمجاز، دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز دبير ستاد انتخابات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، دبير كميسيون اقوام، فرق و مذاهب از مسئوليت‌هاي عليرضا سامري در استانداري خراسان جنوبي بوده است.
براساس گزارش خبرنگار فارس، داريوش دهقان مدتي پيش به عنوان فرماندار شهرستان خرامه منصوب شده است.
در اين جلسه همچنين شهرام اژدري نيز به عنوان رئيس اداره آبفاي قائميه و نودان معرفي و از زحمات مومني رئيس پيشين اين اداره تجليل شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
درودبر فرماندار ولایی در عمل که همیشه مایع وحدت بوده ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹