پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸
فرماندار كازرون:
به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در مراسم افتتاح كلينيك تخصصي دندانپزشكي كازرون اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در حوزه سلامت نشان دهنده فرهنگ آن جامعه است و افرادي كه وارد اين قضيه مي‌شوند، جهاد اقتصادي انجام مي‌دهند.


فرماندار كازرون سرمايه‌گذاري در حوزه سلامت را نشان دهنده فرهنگ هر جامعه‌اي دانست.

به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در مراسم افتتاح كلينيك تخصصي دندانپزشكي كازرون اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در حوزه سلامت نشان دهنده فرهنگ آن جامعه است و افرادي كه وارد اين قضيه مي‌شوند، جهاد اقتصادي انجام مي‌دهند.
وي با تاكيد بر همكاري در بحث همايش‌هاي بهداشت دهان و دندان افزود: اقدامات علمي، مدبرانه و مناسب براي همايش بهداشت دهان و دندان انجام شود.
فرماندار كازرون با تاكيد بر كمك به محرومان گفت: با توجه به بالابودن هزينه دندانپزشكي و مواجه شدن برخي افراد با مشكلات مالي، از اين رو مي‌طلبد كه اين كلينيك و درمانگاه احداث شده به اين افراد كمك كنند.
رئيسي از ايجاد تعامل و هماهنگي شايسته بين بخش خصوصي و دولتي در حوزه سلامت كازرون خبر داد و تصريح كرد: فاصله‌اي بين بخش خصوصي و دولتي نيست و بخش دولتي حامي بخش خصوصي است.
وي بيان داشت: اتاق عمل بيمارستان كازرون، كادر بيهوشي و تمام امكانات آن به درمانگاه تخصصي دندانپزشكي اين شهرستان كمك مي‌كند.
در اين مراسم خليفه معصومي مدير كلينيك تخصصي دندانپزشكي دكتر محمد تركاشوند كازرون گفت: براي ساخت اين كلينيك تخصصي بالغ بر 600 مييلون تومان هزينه شده است و حتي تسهيلات بانكي نيز دريافت نكرده‌ايم اما كمك معنوي فرماندار كازرون موجب دلگرمي شد.
وي با بيان اينكه اين درمانگاه به صورت شبانه‌روزي در دو بخش عمومي و تخصصي است، ادامه داد: در بخش عمومي چهار پزشك در هر شيفت به انجام كارهاي عمومي و بخش خصوصي نيز با دو پزشك به انجام كارهاي تخصصي مي‌پردازند.
معصومي اضافه كرد: بنياد اين كلينيك شبانه‌روزي توسط دكتر محمد تركاشوند گذاشته شده است.
بر اساس گزارش كازرون نما، اين مركز كه نخستين كلينيك تخصصي دندانپزشكي شبانه‌روزي در شهرستان كازرون است در سه نوبت كاري و در هر نوبت با شش پزشك متخصص فعاليت مي‌كند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶