پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳
توکلی از شهرستانهای شیراز، کازرون، جهرم ، لارستان، فسا، فیروز آباد، آباده، ارسنجان، بوانات، پاسارگاد، نی ریز، ممسنی، لامرد، مهر و مرودشت به عنوان شهرستانهای برتر در رشته ورزشی هندبال نام برد و گفت: امیدوارم بتوانیم بر اساس برنامه راهبردی و انعقاد تفاهمنامه ای که با اداره کل تربیت بدنی استان به امضا رسانده ایم از هندبال این شهرستانها حمایت لازم را داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر توکلی از شهرستانهای شیراز، کازرون، جهرم ، لارستان، فسا، فیروز آباد، آباده، ارسنجان، بوانات، پاسارگاد، نی ریز، ممسنی، لامرد، مهر و مرودشت به عنوان شهرستانهای برتر و فعال در رشته ورزشی هندبال نام برد و گفت: امیدوارم بتوانیم بر اساس برنامه راهبردی و انعقاد تفاهمنامه ای که با اداره کل تربیت بدنی استان به امضا رسانده ایم از هندبال این شهرستانها حمایت لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مهمترین عامل پیشرفت در هر سازمان ثبات مدیریتی است و اگر نگاهی گذرا به فدراسیونهای موفق ورزشی داشته باشیم می بینیم که فدراسیون هایی که دارای ثبات مدیریتی بوده اند اکنون به کسب افتخار برای ایران اسلامی می پردازند.

رئیس هیئت هندبال استان فارس تصریح کرد: به نظر می رسد یکی از دلایلی که در سالهای اخیر ورزش فارس نتوانسته به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد، عدم ثبات مدیریتی باشد و هرگاه مدیری تا به فرهنگ استان و شناسایی فرصتها و تهدیدهای موجود بپردازد با تغییر وی ورزش استان در حالت ساکن باقی می ماند.

وی در ادامه خواستار حمایت مسئولان از سرپرست اداره کل تربیت بدنی استان شد و خاط نشان کرد: سرپرست فعلی از مدیران با تجربه و بومی استان است که همه مدارج مدیریتی از رئیس هیئت گرفته تا معاونت در اداره کل تربیت بدنی را طی کرده و از این رو دارای شناخت کافی از وضعیت ورزش در استان می باشد و امیدوارم مدیران استان با حمایت از وی فرصت را برای خدمت هرچه بیشتر این کارشناس زبده ورزش استان فراهم آورند.

توکلی در خصوص وضعیت این رشته ورزشی اذعان کرد: هندبال فارس همواره در زمره هیئتهای برتر در کشور قرار داشته و در سال گذشته در بخش بانوان تیم هندبال استان توانست با اقتدار به مقام قهرمانی دست یابد ضمن اینکه تیم آقایان با نام جوونک در رقابت های لیگ برتر حاضر بود که بنا به دلایلی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند.

توکلی در خصوص برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در سال گذشته نیز یادآور شد: بنا به درخواستهای متقاضیان برگزاری این دوره های آموزشی، دو دوره مربیگری و داوری را برگزار کردیم و اکنون در بخش داوری 420 داور و در بخش مربیگری 580 مربی دارای کارت داریم که همه این مربیان توان هدایت تیم های مختلف و داوران نیز توان قضاوت در رقابت های مختلف را دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵