پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي خبر داد:
به گزارش كازرون نما، دهقان ناصرآبادي در جلسه شوراي كشاورزي شهرستان كازرون در گفت‌وگو با خبرنگار كازرون نما با اشاره به مسائل و مشكلات حوزه آب و كشاورزي اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به موقعيت و وسعت شهرستان كازرون، هركدام از مناطق مشكلات خاص خود را دارد كه بايد براي برطرف شدن نيازهاي منطقه تدابيري انديشيده شود.

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي گفت: صنايع تبديلي در شهرستان كازرون ايجاد شود.

به گزارش كازرون نما، دهقان ناصرآبادي در جلسه شوراي كشاورزي شهرستان كازرون در گفت‌وگو با خبرنگار كازرون نما با اشاره به مسائل و مشكلات حوزه آب و كشاورزي اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به موقعيت و وسعت شهرستان كازرون، هركدام از مناطق مشكلات خاص خود را دارد كه بايد براي برطرف شدن نيازهاي منطقه تدابيري انديشيده شود.

وي خواستار بهسازي چشمه روستاي بورنجان شد و افزود: در بخش كوهمره نودان با توجه به وجود سه قنات دشت برم، امام‌زاده و گاوكشك و به دليل افت شديد آب‌هاي آن نياز به ترميم، بهسازي و تخصيصي اعتبار است.

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه خريد تضميني دواي درد كشاورزان شهرستان كازرون نيست اضافه كرد: در بخش جره و بالاده كانال‌هاي آبي به صورت سنتي است كه اين مشكل نيز بايد برطرف شود.

دهقان ناصرآبادي با تاكيد بر ايجاد صنايع تبديلي در شهرستان كازرون گفت: شهرك صنعتي جره و بالاده آماده شده و منطقه ويژه اقتصادي در دست بررسي است.

وي بيان داشت: بخش جره و بالاده كه مستعد در زمينه محصولات كشاورزي است با استقرار صنايع تبديلي و تشويق سرمايه‌گذاران برخي مشكلاتش حل مي‌شود.

عضو كميسيون قضايي مجلس با اشاره به مشكلات كشاورزي بخش خشت و كنارتخته، هزينه نگهداري و بهره‌برداري از درخت نخل را بسيار برشمرد و خواستار كمك ويژه در در زمنيه تامين وسايل و تجهيزات سم‌پاشي به باغداران و كشاورزان اين منطقه شد.

دهقان ناصرآبادي با بيان اينكه منطقه علي آباد در بخش مركزي داراي 700 هكتار زمين زراعي است و مردم آن به غير از كشاورزي راه درآمدي ندارند خاطرنشان كرد: در اختيار قرار گذاشتن دو حلقه چاه براي آبياري نوين خواسته مردم اين منطقه است.

وي با بيان اينكه در كازرون با سرمايه‌گذاري يكي از سرمايه‌گذاران كشتارگاه صنعتي ايجاد شده است به مشكلات اين كشتارگاه اشاره كرد و گفت: اين كشتارگاه از لحاظ سيستم فاضلاب و وسايل جانبي مشكلاتي دارد كه اين سرمايه‌گذار نيازمند حمايت است تا اين مشكل نيز حل شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
خيلي از ين بايدها هست ولي ارزه اش نيست......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳