پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰

پس از انتشار سخنان آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در كاشان كه در درس خارج ار فقه خود ،بیان كرده بود ، دفتر رهبر انقلاب و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با صدور اطلاعیه‌ای ،‌واكنش نشان دادند .

در همین راستا ،‌دفتر رهبر انقلاب با انتشار اطلاعیه ای اعلام كرد: بیانات، اخبار و مطالب موثق و قابل اعتماد در خصوص رهبر معظّم انقلاب فقط از طریق مجاری رسمی منتشر می شود.

به گزارش مهر، متن اطلاعیه دفتر رهبر انقلاب به این شرح است:


بسمه تعالی


با توجه به برخی اظهارات درخصوص تدابیر و بیانات و مواضع مقام معظّم رهبری مدظلّه‌العالی كه حاوی مطالب خلاف واقع بوده و از راههای غیر موثق و غیر مستند در اختیار گویندگان آنها قرار گرفته است، ضمن تحذیر آقایان محترم از نقل این قبیل مطالب بی اساس، مؤكداً یادآوری می شود كه اخبار مربوط به معظّم له صرفاً از مجاری رسمی انتشار می یابد و از رسانه ها (خبرگزاری ها، مطبوعات و سایت‌ها و…) انتظار می رود از درج مطالبی كه به شیوه های دیگر منتشر می شود، جداً خودداری كنند.

 

همچنین مسئول روابط عمومی سپاه گفت: مطلب منتشره در برخی رسانه ها پیرامون ناگفته های یكی از ائمه جمعه مبنی بر درخواست سرلشكر جعفری از مقام معظم رهبری در زمینه جریان انحرافی صحت ندارد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی كل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه در واكنش به مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها پیرامون ناگفته‌های یكی از ائمه محترم جمعه كشور مبنی بر در خواست سردار فرمانده محترم كل سپاه از مقام معظم رهبری در زمینه دستگیری عوامل جریان انحرافی گفت: مطلب منتشره اخیر صحت نداشته است و تكذیب می‌شود.


سردار شریف تاكید كرد: انتظار است رسانه‌ها براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود نسبت به انتشار اخباری كه توسط شخص ثالث از سوی فرماندهان و مسئولین سپاه نقل می شود دقت و حساسیت بیشتری نشان دهند و در صورت مواجهه با این‌گونه موارد، صحت آنرا از طریق روابط عمومی كل سپاه بعنوان مرجع تایید رسمی اخبار سپاه جویا شوند، چراكه مستنداتی از این دست از نظر ما فاقد اعتبار است.


مسئول روابط عمومی سپاه در پایان از هوشمندی و حسن دقت برخی از رسانه‌ها كه از پرداختن به این مطلب پرهیز كرده‌اند، قدردانی كرد.

خاطرنشان می شود آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در كاشان ، طی سخنانی در جلسه خارج فقه خود ،گفته بود : آقای سرلشگر جعفری فرمانده كل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید مشایی را بگیریم كل غائله حل می شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی ها اظهار نگرانی خواهند كرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر كنید كسانی كه نیروهای عملیاتی این طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجویی كنید و بررسی كنید اما حساب رئیس جمهور را جدا كنید.

گفتنی است، سایت دفتر امام جمعه كاشان نیز از صبح امروز از دسترس خارج شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷