پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
دكتر كاظم پديدار:
دكتر كاظم پديدار از برگزاري همايش سوسنگرد در آبان ماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.به گزارش كازرون نما، دكتر كاظم پديدار در جلسه هيئت رزمندگان اسلام در كازرون با تاكيد بر احترام به رزمندگان و سركشي از آنها اظهار داشت: با توجه به فعال شدن هيئت رزمندگان قصد برگزاري همايشي در كازرون به منظور دور يكديگر جمع كردن رزمندگان شهرستان كازرون در دوران دفاع مقدس را داريم.

دكتر كاظم پديدار از برگزاري همايش سوسنگرد در آبان ماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش كازرون نما، دكتر كاظم پديدار در جلسه هيئت رزمندگان اسلام در كازرون با تاكيد بر احترام به رزمندگان و سركشي از آنها اظهار داشت: با توجه به فعال شدن هيئت رزمندگان قصد برگزاري همايشي در كازرون به منظور دور يكديگر جمع كردن رزمندگان شهرستان كازرون در دوران دفاع مقدس را داريم.

وي افزود: بايد برنامه‌ريزي كنيم تا از رزمندگان كازرون در هشت سال دفاع مقدس تجليل شود.

پديدار با تاكيد بر برگزاري همايش رزمندگان و تجليل از آنها، از برگزار همايش سوسنگرد در كازرون خبر داد و تصريح كرد: قصد داريم اين همايش را در آبان ماه سال جاري برگزار كنيم.

وي با تايكد بر انعكاس جماسه‌هاي كازرونيها در جبهه و جنگ، اين شهرستان را خط مقدم سوسنگرد دانست و بيان داشت: كازرون نقش نخست را در سوسنگرد داشته است و شهدا و خاطرات آنها بايد معرفي شوند.

دكتر پديدار با بيان اينكه بايد شهيدان شهرستان كازرون را الگو و برجسته كنيم، خواستار نامگذاري ميداني در شهرستان كازرون به نام شهيد پيرويان شد و ادامه داد: ما بايد دين خود را به شهدا، خانواده‌هاي آنها و رزمندگان ادا كنيم.

پديدار با تاكيد بر برنامه‌ريزي براي برگزاري همايش سوسنگرد در كازرون، خواستار همكاري مسئولان در اين زمينه شد و خاطرنشان كرد: مدارس ما محتاج خاطرات جبهه و جنگ هستند چرا كه اين امر آنچنان اثرگذار است كه دانش‌آموزان را منقلب مي‌كند.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان داشت: در همايش سوسنگرد بايد به نوعي از رزمنگان شهرستان كازرون كه در آزادسازي سوسنگرد نقش داشته و خانواده‌هاي معظم شهدا تجليل و قدرداني شود.

وي با با بيان اينكه دشمنان با تهاجم فرهنگي خود به نوعي فرهنگ جنگ و يادگارهاي ارزشمند جنگ را مورد هجمه قرار مي‌دهند، ابراز داشت: وظيفه تمام رزمنگان اين است كه بپا خواسته و از فرهنگ جبهه و جنگ مانند رشادت‌هايشان در دوران جنگ، نسل جديد را با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا كنند.

در اين نشست اعضاي هيئت رزمندگان كازرون به بيان پيشنهادات و نظرات خود در مورد برنامه‌هاي اين هيئت پرداختند.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
l
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
دكتر دفاع مقدس
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
و اين چنين است حضور در تبليغات انتخاباتي ........... اي دل غافل كه راي نمياري و خودتو خسته مي كني . ... تو ديگه چرا خودت رو به دام اينها انداختي حاج كاظوم
محمدحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
0
پاسخ به دکتر دفاع مقدس: به خاطر همین نظر 3 چهار تا ادم شیرین مغز ساده مثل شما دعفه ی قبل که گفتند:آفای کتویی داره واسه رای تو هیت رزمندگان اسلام کارمیکنه آقا کتوی کنار کشید ولی این بار به کمک حق تعالی ما دهان شما رو میبندیم تا دیگه الکی پشت سر مردم حرف ول نزنیدشما یک مشت آدمی هستید که گول شیطان را خوردید یک مشت آدم حسود بد خواه هستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸