پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
در آينده اي نزديك صورت مي گيرد؛
فرماندار كازرون از آماده شدن تنديس شهداي كازرون درعمليات آزاد سازي سوسنگرد در چند ماه آينده خبر داد.به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در جلسه هيئت رزمندگان كازرون با تاكيد بر ادامه راه شهدا و حفظ قداست رزمندگان اظهار داشت: رزمندگان ما مقدس بودند و با گذشت زمان قداست آنها بيشتر نمايان مي‌شود.

فرماندار كازرون از آماده شدن تنديس شهداي كازرون درعمليات آزاد سازي سوسنگرد در چند ماه آينده خبر داد.

به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در جلسه هيئت رزمندگان كازرون با تاكيد بر ادامه راه شهدا و حفظ قداست رزمندگان اظهار داشت: رزمندگان ما مقدس بودند و با گذشت زمان قداست آنها بيشتر نمايان مي‌شود.

وي با بيان اينكه بايد حول محور ولايت حركت كرد، افزود: نسل‌هاي آينده بيشتر به ارزش‌هاي رزمندگان پي مي‌برند.

رئيسي شهدا را نماد پايداري و استقلال برشمرد و با اشاره به تفاوت بين جنگ نرم و سخت اضافه كرد: دشمن قصد ايجاد ناهنجاري‌هاي اجتماعي و رذايل اخلاقي در كشور را دارد، از اين رو همت مسئولان و مردم را مي‌طلبد كه با يك رويكرد ولايي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري حركت كنند.

وي در ادامه با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري مبني بر سال جهاد اقتصادي، اين جهاد را ضرورت امروز جامعه عنوان و خاطرنشان كرد: از طرح‌هاي رزمندگان حمايت مي‌كنيم و دست آنها را در زمينه طرح‌هاي اقتصادي مي‌فشاريم.

فرماندار كازرون تصريح كرد: رزمندگان از ظرفيت اقتصادي شهرستان كازرون استفاده كنند.

رئيسي در بخش ديگري از سخنان خود به بيان اقدامات صورت گرفته در زمينه بازسازي گلزار شهدا پرداخت و ادامه داد: طبق قرارداد بسته شده با بنياد شهيد اين استان كار ساماندهي گلزار شهداي شهرستان كازرون را آغاز كرديم و اين گلزار در سال 90 ساماندهي مي‌شود.

وي با بيان اينكه دانشگاه‌هاي كازرون را مامور تهيه و چاپ كتاب دفاع مقدس كرده‌ايم، ابراز داشت: كتاب دفاع مقدس به عنوان يك سند افتخار ملي كازرون در اين شهرستان نگهداري شود.

فرماندار كازرون با بيان اينكه طبق قرارداد بسته شده با پست، تمبر يادبود يك‌هزار و 100 شهيد شهرستان كازرون در حال چاپ شدن است، عنوان داشت: تنديس شهداي كازرون در عمليات آزادسازي سوسنگرد در چند ماه آينده آماده مي‌شود.

رئيسي با تاكيد بر قدم برداشتن در زمينه احياي مسير شهدا و حفظ قداست آنها و رزمندگان بيان داشت: براي كمك به هيئت رزمندگان فرمانداري و شوراي اداري شهرستان كازرون آمادگي لازم را دارد.

وي با بيان اينكه هيئت رزمندگان محور كارهاي فرهنگي باشد ابراز داشت: همگي بايد در خدمت هيئت رزمندگان باشيم چرا كه اين هيئت اهداف والايي را دارد.

 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴