پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۷
معاون هماهنگ كننده سابق منطقه مقاومت بسيج سپاه فارس:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، عباس حميديدر همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت از سوي هيات رزمندگان اسلام كازرون برگزار شد گفت:صبر و استقامت از ويژگي‌هاي مكتب اهل بيت (ع) است و همچنين در پيروزي انقلاب اسلامي پس از سال‌ها مبارزه اگر استقامت و پايداري رهبر معظم انقلاب و همراهي و ايستادگي ملت ما نبود اين موفقيت حاصل نمي‌شد.
به گزارش خبرنگار كازرون نما، عباس حميدي بعد از ظهر امروز در همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت كه از سوي هيات رزمندگان اسلام كازرون به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار شد، يكي از مهم‌ترين رمزهاي موفقيت مسلمانان در طول تاريخ را صبر، استقامت و پايداري دانست و اظهار داشت: صبر و استقامت از ويژگي‌هاي مكتب اهل بيت (ع) است و همچنين در پيروزي انقلاب اسلامي پس از سال‌ها مبارزه اگر استقامت و پايداري رهبر معظم انقلاب و همراهي و ايستادگي ملت ما نبود اين موفقيت حاصل نمي‌شد. 

وي با بيان اينكه پيام استقامت ما در خرمشهر بود، افزود: با فتح خرمشهر روز اوج ذلالت و بدبختي رژيم بعث عراق فرا رسيد. 

معاون هماهنگ كننده سابق منطقه مقاومت بسيج سپاه فارس خاطرنشان كرد: با وجود برتري نظامي و امكانات رژيم بعثي عراق و حمايت‌هاي اقتصادي كشورهاي ديگر از اين رژيم اما معنويت، ايمان و تقوا باعث پيروزي ملت ايران شد. 

حميدي با بيان اينكه عزت و افتخار ما تنها منحصر به دفاع مقدس نيست، ايستادگي، صبر و استقامت در برابر استكبار جهاني نيز رمز عزتمندي ملت ايران دانست و تصريح كرد: آمريكايي‌ها كه به دنبال خاورميانه بزرگ مي‌گشتند در باتلاق افغانستان و عراق گرفتار شدند ضمن اينكه شكست آمريكا و رژيم صهيونيستي مقابل حزب‌الله لبنان بسيار بزرگ‌تر از شكست در افغانستان بود. 

وي با بيان اينكه امروز سونامي انقلاب اسلامي به كشورهاي خليج فارس و دنيا رسيده است، عنوان داشت: با بيداري ملت‌هاي اسلامي، امروز خفت‌بارترين و اسفناك‌ترين روزهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي است. 

فرمانده سابق سپاه شيراز، بيداري ملت‌هاي اسلامي را نشات گرفته از انقلاب اسلامي دانست و بيان داشت: ما بايد قدر انقلاب اسلامي را بدانيم و به شهداي عزيزمان افتخار كنيم. 

حميدي ابراز داشت: عزت، آبرو و بيداري مسلمانان در گرو همراهي ملت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب است. 

اين مراسم با برنامه‌هاي فرهنگي و قرائت شعر توسط شاعران كازروني همراه بود. 

اين همايش با حضور رزمندگان، جانبازان، پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت، مسئولان محلي و بسيجيان كازرون برگزار شد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷