پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۰
مدیر کل آموزش پرورش فارس در بخش کوهمره نودان:
همایشی که امروز با حضور دانش آموزان در یک منطقه محروم از استان فارس برگزار شده کار بسیار خوبی است و مقدمات کار برای ظهور امام زمان (عج) می باشد، هر چند که این آغاز راه است.

به گزارش دهدارزاده خبرنگار نودان كازرون‌نما، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در همایش دانش آموزی ریاضی که به همت دانش آموزان و دبیران دبیرستان دخترانه فاطمه الزهراء (س)روستاي كلاني با حضور حجت الاسلام عاقلی امام جمعه و سید قاسم تقوی رئیس آموزش و پرورش قائمیه ، کامران پوریان سرپرست بخشداری و عزت اله پرنگ رئیس آموزش و پرورش کوهمره نودان و كاركنان و فرهنگیان آن اداره برگزار شد گفت : همایشی که امروز با حضور دانش آموزان در یک منطقه محروم از استان فارس برگزار شده کار بسیار خوبی است و مقدمات کار برای ظهور امام زمان (عج) می باشد، هر چند که این آغاز راه است ، مهم این است که شما دانش آموزان تحقیق و پژوهش کنید تا به جای این که ما محتاج غرب باشیم ، غربی ها محتاج ما شوند زیرا آنها تسلط بر عالم و استثمار عالم را می خواهند و ما آزادی عالم را .

مجید روزیطلب در بخشی دیگر از سخنان خود محورهای  مورد نظر  امام خمینی(ره) از تشکیل انقلاب اسلامی را برقراری نظام اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی و جامعه الگو و نمونه در دنیا بیان کرد و اظهار داشت  اکنون که دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده  بر عکس تصور آمریکا که ادعا می کند من رئیس این دهکده هستم ما معتقدیم که رئیس این دهکده انسانی وارسته و صالح است و کسی نیست جز حضرت ولی عصر(عج).

در ادامه 6 نفر از دانش آموزان مقالات خود را در مورد مباحث ریاضی ارائه دادند که مورد توجه و رضایت مستمعین قرار گرفت .

در ابتدای این مراسم عزت اله پرنگ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان ضمن خیر مقدم به مدیر کل و سایر شرکت کنندگان در همایش ، تاریخچه آموزش و پرورش منطقه ، اقدامات آموزشی و پرورشی انجام گرفته در سطح منطقه و مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه را بیان کرد.

در پايان این همایش مدیرکل آموزش و پرورش فارس و حاضرین از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان بازدید و با اهداء جوایز از نفرات برتر ، مدیر مجتمع و معاون دبیرستان فاطمه الزهراء (س) و دبیر همایش و دانش آموزان تجلیل کردند


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳