پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۱
پرونده‌اي براي دكتر - 5
ولایتمداری محض آن فقید سعید در قول و عمل مشهود و منزل وی در شیراز در دوران مبارزات ضد طاغوتی محل نزول اجلال یاران امام (ره) و انقلاب همچون مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام مطهری، بهشتی و رجایی بود.
پيام تسليت آيت الله ايماني به مناسبت درگذشت دكتر طاهري

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درد ناک فقدان پیشکسوت جامعه پزشکی فارس، مؤسس بسیج جامعه پزشکی کشور ، ابا الشهید زنده یاد دکتر محمدحسن طاهری را به همسر، فرزندان و خاندان محترم طاهری به ویژه اخوی گرامی آن مرحوم، جناب آقای مهندس طاهری و عموم دوستان و منسوبین تسلیت عرض می نمایم .

زنده یاد دکتر طاهری که به حق از خیل عظیم راد مردان صدیق در مکتب مبارزاتی امام (ره) بود پس از پیروزی انقلاب منشاء خدمات ماندگار به ویژه درمان رایگان بیماران و محرومان در طول 8 سال دفاع مقدس شد.

ولایتمداری محض آن فقید سعید در قول و عمل مشهود و منزل وی در شیراز در دوران مبارزات ضد طاغوتی محل نزول اجلال یاران امام (ره) و انقلاب همچون مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام مطهری، بهشتی و رجایی بود.

امید آنکه خدمات شایسته و ماندگار وی در دوران حیات پربارش مرضی رضای حق تعالی باشد . از درگاه احدیت غفران و رحمت الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان آرزومندم.

والسلام
اسد الله ایمانی
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس
و امام جمعه شیراز
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳