پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸
به گزارش كازرون نما، مراسم اختتامیه سوگواره عکس محرم در روز پنج شنبه مورخ 8/2/90 راس ساعت 17 در محل تالار نصراله مردانی برگزار گردید . در این مراسم از برگزیدگان سوگواره عکس محرم که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود تقدیر بعمل آمد.

به گزارش كازرون نما، مراسم اختتامیه سوگواره عکس محرم در روز پنج شنبه مورخ 8/2/90 راس ساعت 17 در محل تالار نصراله مردانی برگزار گردید . در این مراسم از برگزیدگان سوگواره عکس محرم که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم حمید رضا معرف سرپرست اداره طی سخنانی بیان داشت ثبت لحظه های عاشورایی ، ثبت لحظه هایی است که انسان را وامیداشت که ساعت ها در باره آن فکر کند و به عظمت قیام امام حسین (ع) فرورود و هنرمندان خوش فکر و پرتلاش رشته عکاسی در این نمایشگاه عظیم توانستند فداکاریها و ایثارگری های شهید و شهادت را بوسیله دریچه دوربین به نمایش گذاشته و به تصویر کشند. بدون شک این لحظه ها از بین نرفته و همیشه در قلب ها ماندگار خواهد ماند . ایشان در پایان سخنان خود از اعضای محترم انجمن فیلم و عکس که چندین سال است که در این سوگواره و کلیه جشنواره ها با اداره همکاری داشته اند تقدیر و تشکر ویژه نمودند .

در ادامه علی رضا عباسی نماینده هیئت داوران آراء نفرات برتر را قرائت نمود که به شرح ذیل می باشد : نفر اول آقای عبدا.. حاجی پور ، نفر دوم مهدی هنرجویان ، نفر سوم محمد علی حاجی پور هم چنین آقایان رضا پور مظفر و علی گلچین نیز شایسته تقدیر شدند . در ادامه این مراسم از طرف انجمن فیلم و عکس از سه تن از معلمان و پیشکسوتان هنر عکاسی تقدیر بعمل آمد که عبارتند از 1- استاد محمد هاشم دهقان 2- استادعلی مصیب زاد ه و استاداسماعیل خورشید . در پایان این مراسم از عکاسانی که آثار آنان به سوگواره عکس محرم راه یافته بود تقدیر بعمل آمدکه اسامی آنان بشرح ذیل می باشد : اسماعیل خورشید ، حسین راهنده ، سید علی هاشمی ، عبداله حاجی پور ، علی مرحمتی ، علیرضا گلچین ، رضا پورمظفر ، علی گلچین ،نگین جعفر پور ، محمد علی حاجی پور ، مریم حبیبی ، مهدی هنرجویان ، ، احسان درخشنده ، محمد هاشم دهقان ، محمد کشورپرست ، زهره صرفی.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳