پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
عباسي با اشاره به رویکردهای جدید دانشگاه و با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر:
عباسی رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه به جهت دادن سیاست های فرهنگی دانشگاه در این جهت و اگاه سازی دانشجویان به مسائل اشاره کرد و افزود : با توجه به رویکردهای جدید دانشگاه در جهت قرآن و عترت و قرآن پژوهی ، نماز و مسجد و با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نمیتوان در مورد برخی مسائل بی توجهی نشان داد

دومین جلسه شورای اداری با حضور کارمندان این مرکز در ساختمان بصیرت دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

به گزارش كازرون‌نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون، عباسی رئیس دانشگاه  در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه به جهت دادن سیاست های فرهنگی دانشگاه در این جهت و اگاه سازی دانشجویان به مسائل اشاره کرد و افزود : با توجه به رویکردهای جدید دانشگاه در جهت قرآن و عترت و قرآن پژوهی ، نماز و مسجد و با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نمیتوان در مورد برخی مسائل بی توجهی نشان داد.

عباسی همچنین به برگزاری کرسی های هم اندشی و آزاد اندیشی و جهت دادن به آنها اشاره کرد و از همکاران خواست تا همکاری های لازم را انجام دهند.

وی همچنین در رابطه با کانون مهدویت سخنانی ایراد کرد و سپس به بحث در مورد عفاف و حجاب پرداخت و گفت : باید با ادامه فعالیت ها و تغییر در طرز فکر دانشجویان انها را با فرقه های مختلف آشنا ساخته و با دادن تذکرات تاثیر گذار آنها را تشویق به رعایت حقوق خود و دیگران سازیم.

عباسی در ادامه به برنامه های در پیش رو شامل بزرگداشت مقام معلم ، گرامیداشت شهیدان علی محمدی و شهریاری ، برپایی نمایشگاه کتاب و کرسی های آزاد اندیشی با محوریت آثار و ارزش های استاد مطهری ، مسابقات مقاله نویسی ، کتاب خوانی ،تولید نرم افزار و حکمت مطهر اشاره کرد و افزود با وجود محوریت بودن شهرستان کازرون باید پذیرای برگزاری این برنامه ها باشیم.

وی در پایان سخنان خود از دهقان  ناصرآبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت همکاری هایی صورت داده در ارتباط با دانشگاه و ارسال هدایا برای کارمندان این مرکز تشکر نمود.

ضمنا از راضیه محمودیان جهت کسب مقام اول آزمون داخلی آئین نامه ها ی آموزشی ، تقدیر به عمل آمد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳