پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱
با عنوان كبوتران بي‌نشان؛
يادواره شهداي گمنام و مفقودالاثر شهرستان كازرون با عنوان كبوتران بينشان برگزار شد.به گزارش خبرنگار كازرون نما، يادواره شهداي مفقودالاثر و گمنام شهرستان كازرون عصر پنج‌شنبه با عنوان كبوتران بينشان از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اين شهرستان برگزار شد.

يادواره شهداي گمنام و مفقودالاثر شهرستان كازرون با عنوان كبوتران بينشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار كازرون نما، يادواره شهداي مفقودالاثر و گمنام شهرستان كازرون عصر پنج‌شنبه با عنوان كبوتران بينشان از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اين شهرستان برگزار شد.

در اين مراسم شهريار اسلامي فرمانده سپاه ناحيه كازرون، شهدا را مايه عزت و آبروي ما دانست و اظهار داشت: شهدا با بصيرت‌ترين افراد جامعه در زمان حيات خود و در راستاي شناخت امام زمان خودشان بودند و ادامه راه سيد و سالار شهيدان را به خوبي انتخاب كردند.

وي با تأكيد بر ادامه راه شهدا و تبعيت از ولايت افزود: شهدا در وصيت‌نامه‌هاي خود به ما آموختند كه بايد تبعيت بيچون و چرا از ولي امر مسلمين داشته و گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشيم.

اسلامي، منحرف نشدن از مسير شهدا و جدا نشدن از خط آن‌ها را از راه‌هاي جلوگيري از تسلط دشمن بر ما و حفظ عزت و آبرو عنوان و خاطرنشان كرد: شهدا طلايه‌داران حركت و خيزش‌هاي اسلامي بسياري از كشورها از جمله ليبي، مصر، تونس، بحرين و... بودند.

اين مسئول با تأكيد بر برگزاري يادواره‌هاي شهدا و استمرار آن‌ها گفت: يادواره‌هاي شهدا از راه‌هاي بيمه كردن انقلاب و نظام است و ما خودمان به برگزاري اين يادواره‌ها نيازمنديم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون بيان داشت: راه شهدا را با تبعيت از ولايت فقيه ادامه دهيم.

اسلامي در ادامه با اشاره به اجلاسيه سرداران و 14 هزار و600 شهيد ولايتمدار استان فارس، بر حضور گسترده و با شكوه در اين برنامه عظيم فرهنگي تأكيد و تصريح كرد: زنده نگه داشتن مفاخر ارزشي اسلام و انقلاب اسلامي، حراست از آرمان‌هاي پربركت حضرت امام، تحقق منويات مقام معظم رهبري در حفظ آثار ارزش‌هاي دفاع مقدس، ايجاد فضاي فرهنگ مبتني بر ارزش‌ها و اصول ناب انقلاب اسلامي، فضاسازي فرهنگي براي ايجاد فضاي ارزشي در جامعه، معرفي چهره‌هاي ماندگار و شهيدان والامقام و ... از اهداف برگزاري اين كنگره است.

در ادامه اين مراسم سياوش شريفي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كازرون ضمن تقدير و تشكر از بسيج دانشجويي با تاكيد بر برگزاري يادواره‌هاي شهدا گفت: برگزاري يادواره‌هاي شهدا در جامعه، دانشگاه‌ها و روحيه انسان تأثيرگذار است.

وي اذعان داشت: دانشگاه آزاد كازرون به عنوان يك محيط فرهنگي، علمي و مذهبي خدمات شايسته‌اي را به اين شهرستان كرده است.

در ادامه اين برنامه حجت‌الاسلام مجتبي صديق عضو گروه سيره تفحص شهدا در قم با بيان اينكه حضرت فاطمه زهرا (س) از لحاظ عفاف، حجاب، علم، بيان، عرفان و... الگو بودند ادامه داد: اين بانوي بزرگوار حساس‌ترين دوران زندگي خود را حول محور ولايت مي‌گرداند و ولايتمداري ايشان بايد به عنوان يك الگو براي همگي ما باشد.

وي در پايان به بيان سيره شهداي هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

در اين مراسم كه با مداحي مداح اهل بيت هادي ديدار نيز همراه بود، از خانواده‌هاي شهداي مفقودالاثر و گمنام شهرستان كازرون تجليل شد.

يادواره شهداي مقودالاثر و گمنام شهرستان كازرون با حضور پرشور و گسترده مسئولان محلي اين شهرستان، دانشجويان، طلاب، فرهنگيان، دانش‌آموزان، بسيجيان، پاسداران، نيروهاي نظامي و انتظامي و ديگر اقشار مختلف مردم كازرون در سالن آمفي تئاتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون برگزار شد.

براساس گزارش خبرنگار فارس بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون با همكاري مديريت اين دانشگاه هر ساله به مناسبت ايام بزرگ شهيده مفقودالاثرعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) اين يادواره را برگزار مي‌كند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
0
0
شهدا را بايد به ياد بسپاريم نه به خاك،متاسفيم كه فرماندار و معاونشان كه اين مقام و منصب را از شهدا دارند كوچكترين اهميتي جز حضور كوتاه چند دقيقه اي آن هم در اواسط مراسم به اين مجلس قايل نشدند
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
0
0
متاسفم که حضوردانشجویان کمرنگ بودودانش اموزان وبسیجیان پایگاههاشهر رااوارده بودندتاسالن پربشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵