پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷
نايب رئيس كميسيون امور شواها و امنيت داخلي مجلس از تصويب طرح برگزاري تك مرحله‌اي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خبر داد. به موجب اين طرح از اين به بعد هريك از نامزدهاي انتخاباتي كه اكثريت نسبي راي ماخوذه حوزه انتخابيه را به خود اختصاص دهد به مجلس راه خواهد يافت و ديگر نيازي به برگزاري مرحله دوم نيست.
نايب رئيس كميسيون امور شواها و امنيت داخلي مجلس از تصويب طرح برگزاري تك مرحله‌اي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

سلمان خدادادي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملكان اظهار داشت: در جلسه روز سه شنبه كميسيون امور شواها و داخلي مجلس به پيشنهاد چند تن از اعضاي كميسيون اين طرح به تصويب اكثريت رسيد.

وي افزود: به موجب اين طرح از اين به بعد هريك از نامزدهاي انتخاباتي كه اكثريت نسبي راي ماخوذه حوزه انتخابيه را به خود اختصاص دهد به مجلس راه خواهد يافت و ديگر نيازي به برگزاري مرحله دوم نيست.

نماينده مردم ملكان به روال برگزاري انتخابات دوره‌هاي قبلي اشاره كرد و گفت: در دوره‌هاي قبلي چنانچه هيچ يك از نامزدها نمي‌توانست 25 درصد آراي ماخوذه را كسب كند انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شد و انتخابات مرحله دوم پس از گذشت يك ماه از تاريخ برگزاري مرحله نخست برگزار و در اين مرحله دو نفر باقيمانده به رقابت با هم مي‌پرداختند كه موجب اتلاف وقت مردم و وارد شدن بار هزينه اضافي به بيت‌المال مي‌شد.

وي افزود: اين مصوبه زماني ضمانت اجرايي خواهد داشت كه به تصويب نمايندگان در صحن علني مجلس و تاييد شوراي نگهبان برسد.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴