پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
امام جمعه قائميه:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام عباس عاقلي در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش كه در كازرون برگزار شد با گراميداشت اين روز اظهار داشت: نيروهاي نظامي، انتظامي، امنيتي و مسلح ما مورد افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوري اسلامي، ولايت، امت و تمام مردم شريف ايران هستند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام عباس عاقلي در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش كه در كازرون برگزار شد با گراميداشت اين روز اظهار داشت: نيروهاي نظامي، انتظامي، امنيتي و مسلح ما مورد افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوري اسلامي، ولايت، امت و تمام مردم شريف ايران هستند. 

وي با بيان اينكه به بركت تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي مسلح، ميهن اسلامي ما از امنيت بالا و مورد اطميناني برخوردار است افزود: ارتش ما به اندازه‌اي شريف و با عظمت و مانند سپاه است چرا كه تمام نيروهاي مسلح ما فرمانده‌‌اشان ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) است. 

عاقلي حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو، اسوه و سرمشق ولايتمداري و ولايت‌پذيري دانست و تصريح كرد: اين بانوي بزرگوار در مسير حمايت از ولايت شهيده راه ولايت شد. 

وي با با بيان اينكه خداوند سربازان راه امامت و ولايت را دوست دارد اضافه كرد: افرادي كه عمرشان را وقف دفاع از اسلام و ولايت كرده و در راه خدا جهاد ميكنند، خداوند آنها را دوست دارد. 

امام جمعه قائميه، ارتشيها، پاسداران، نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي جمهوري اسلامي و روحانيت را سربازان امام زمان برشمرد و خاطرنشان كرد: سربازان ولايت در برابر دشمن تسليم‌ناپذير و مانند كوهي استوارند و با دشمنان ولايت كمترين سازشي را ندارند. 

عاقلي با بيان اينكه استكبار، صهيونيسم، منافقان، ضدانقلاب و فتنه‌گران مورد غضب و خشم خدا هستند ادامه داد: از ويژگي‌هاي دشمنان خدا و ولايت ياس از آخرت و باورنداشتن معنويت است. 

وي بيان داشت: معنويت در جهان غرب به فراموشي سپرده شده، اما در كشورهاي اسلامي روز به روز بيشتر مي‌شود كه نمونه آن بيداري كشورهاي اسلامي است. 
امام جمعه قائميه در پايان با اشاره به كنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهيد ولايتمدار استان فارس، با تقدير و تشكر از دست‌اندركاران برنامه، اين اجلاسيه را يك كار عظيم و بزرگ توصيف و بر برگزاري باشكوه آن تاكيد كرد. 

در اين مراسم كه به ميزباني مركز آموزش 07 شهيد سرلشكر قنبر ترابي كازرون در ميدان امام حسين (ع) و با حضور مسئولان محلي شهرستان كازرون، معاون فرماندار كازرون، فرماندهان نظامي و انتظامي و امنيتي، و اقشار مختلف مردم اين شهرستان برگزار شد، نيروهاي نظامي، انتظامي، ارتشي، پاسداران و بسيجيان و سربازان رژه رفتند. 

پاسداران ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون، مركز رزم مقدماتي امام رضا (ع)، تيپ تكاور امام سجاد (ع)، نيروهاي انتظامي، گردان‌هاي امام حسين (ع) و امام هادي (ع)، گردان عاشورا و سربازان و نيروهاي كادر مركز آموزش 07 شهيد سرلشكر قنبر ترابي كازرون در اين برنامه حضور داشتند. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سرباز ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
0
سلام مطالبتون عالی بود به منم سر بزنید اکه خواستید تبادل لینک کنیم sarbazevelayat.alvandblog.com
ثاراله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
ما اهالی روستای دشتک ابرج شهرستان مرودشت به شهید بزرگوار سید قنبر ترابی دشتکی و همه شهدای دیار سلمان فارسی افتخار می کنیم ...س
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳