پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
«پایان دفاع ؛ آغاز بازسازی » روایت آیت الله هاشمی از سال ۱۳۶۷
جدید ترین کتاب خاطرات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با عنوان «پایان دفاع، آغاز بازسازی» شامل خاطرات روزنوشت سال حساس و بسیار با اهمیت ۱۳۶۷ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.
جدید ترین کتاب خاطرات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با عنوان «پایان دفاع، آغاز بازسازی» شامل خاطرات روزنوشت سال حساس و بسیار با اهمیت ۱۳۶۷ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی به نقل از دفتر نشر معارف انقلاب در بخشی ازاین کتاب جانشین وقت فرماندهی کل قوا ضمن شرح روزانه فرایند پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل و پایان هشت سال دفاع مقدس ؛ به بیان ناگفته‌هایی  درباره مقطع تاریخی پایان جنگ  و همچنین مهم ترین مسائل داخلی کشور پرداخته است که برای علاقمندان سیاست و تاریخ انقلاب جالب توجه خواهد بود.

همچنین در این کتاب در خصوص مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی و اقدامات ایران برای شکستن جو مسموم رسانه‌ای استکباری و امپریالیستی و جلب حمایت افکار عمومی دنیا به نفع کشور و منزوی ساختن صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق مطالب خواندنی و قابل توجهی برای اولین بار آمده‌است. ضمن آنکه وقایع دیگر داخلی در سال ۱۳۶۷ از جمله مسأله قائم مقام رهبری، اختلافات رئیس جمهور و نخست وزیر، اقدامات مجلس سوم، التهاب در جامعه روحانیت مبارز، طرح ادغام نیروهای مسلح، موفقیت‌های بزرگ در ساخت موشک‌های دوربرد، وضعیت بودجه و نشر اسکناس، بیماری حضرت امام(ره) و بسیاری دیگر از وقایع سال پرحادثه ۱۳۶۷ نیز در این مجموعه خاطرات به چاپ رسیده‌است.

این کتاب در ۸۰۰ صفحه و بیش از ۳۵۰ عکس، سند و نقشه با قیمت ۱۵ هزار تومان در اختیار دوستداران تاریخ معاصر قرار می‌گیرد. کتاب اخیر به اهتمام علیرضا هاشمی فرزند مهندس محسن هاشمی آماده شده‌ است. بیش از این کتاب‌های دوران مبارزه، انقلاب و پیروزی، انقلاب در بحران، عبور از بحران، پس از بحران، آرامش و چالش، امید و دلواپسی، اوج دفاع، دفاع و سیاست توسط این ناشر به بازار کتاب عرضه شده‌است.

شایان ذکر است که مقدمه نوشته شده آیت الله هاشمی بر این کتاب در طی روزهای آینده به تدریج در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر خواهد شد .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳