پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۶۶۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۸
اکانت بچه‌های کازرون در سایت تراوین (سایت بازی آن لاین)


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
0
0
تصوير بزرگ‌تر:
http://up.iranblog.com/images/6aqviqzpjd2znbhn8nse.jpg
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
0
0
لطفا اطلاعات بيشتري بدهيد.
lمهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
0
0
از همكاري اعضاي محترم سايت در معرفي سايت تراوين بسيار سپاسگزاريم

تيم ashki
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
0
0
با سلام به تمامی دوستان ... این بازی هم مثل بازی Ikariam در زمره بازی های Strategic Web Browser Games قرار میگیره که باید عرض کنم که بازی بسیار مشهوری هست و اگه از سایتش دیدن کنید میبینید که چندین زبان زنده دنیا رو پشتیبانی میکنه . فضا و عکس های سایت بر پایه GIF غیر متحرک هست اما دارای فضای زیبایی هست و محیط بازی و عکس هاش در نوع خودش جالب هستند و بازیکن رو جذب بازی میکنند ...لااقل در مورد من که این مورد صدق میکنه .....بازیکنان در این بازی میتونن وقت کمتری رو صرف بازی کنند و میشه گفت که مثل Ikariam نیاز به مراقبت و بررسی و بازدید دائمی از شهر و بازی نیست و یا اینکه نسبت به اون بازی وقت کمتری رو صرف می کنید اما بازی جذابیت های زیادی داره که میتونم بگم حتی اونو از Ikariam نیز سر تر و یا باهاش برابر میکنه....ساختمان ها و یونیت های زیاد بازی از جمله عواملی هستند که میتونن بازیکن رو جذب بازی کنند و باعث بشن که از بازی لذت ببره....در این بازی شما دارای یک محدوده جغرافیایی هستید که در اطرافش منابعی از جمله آهن و چوب و باغ های گندم وجود داره و در مرکزش دهکده شما واقع هست و شما باید به لول آپ کردن منابع تون بپردازید تا بتونید دهکده خودتون رو پیشرفت بدید ... بازی دارای دو وجه یا زاویه دید هست که یکیش مربوط به فضای دهکده میشه که در اونجا میتونید به ساخت بنا و نیرو و توسعه شهرتون بپردازید و دیگری هم مربوط به مزارع و مراتع اطراف روستاتون میشه که باید با پیشرفت و توسعه اونها میزان تولید منابع تون رو افزایش بدید تا سریع تر بتونید دهکده خودتون رو توسعه داده و اون رو از یک روستای کوچیک به یک ابر شهر بزرگ تبدیل کنید....در بازی 3 نژاد مختلف وجود داره که هرکدوم نسبت به دیگری متفاوت هستند و هرکدوم شون نقاط قوت و ضعف خاص خودشون رو دارن که بازیکنان میتونن یکی رو بر حسب سلیقه و یا نوع توانایی اون نژاد انتخاب کنند....بعد از مدتی چند موفق شدم که راهنمای بازی رو به صورت کامل ترجمه کنم تا شما دوستان راحت تر بتونین با قوانین و فضای بازی آشنا بشید و با قدرت بیشتری بازی رو شروع کنید و ادامش بدید....امیدوارم که این راهنما بتونه براتون مفید باشه و از همچنین از بازی خوشتون بیاد تا مثل Ikariam یک بازی خوب دیگه رو تجربه کنیم . >-

نحوه عضویت هم مثل سایر بازی های دیگست که ابتدا باید رجیستر کنید و بعد با انتخاب نام کاربری و رمز عبور و وارد کردن آدرس ایمیل تون شناسه مخصوص به خودتون رو ایجاد کنید .

لازم به ذکر است سرور اسپید یکی از بهترین سرورهای بازیه که تا چند روز دیگه استارت میخوره . اونائی که میخوان در کنار بچه های کازرون بازی کنن میتونن به ایمیل من نامه بدن
mehranvet2@gmail.com

آدرس سایت بازی:http://www.travian.ir


ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
0
0
اين سرزمين را در طول چه مدت ساختيد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
0
بازی در سرور اسپید حدود 6 ماه به طول می کشد در حالی که در سرور های دیگر ( 1 الی 8 ) نزدیک به یک سال به پایان میرسد. بنای دهکده های جدید علاوه بر نیاز منابع به امتیاز فرهنگی نیز وابسته است که سرعت ساخت آن را محدود می سازد . این محدودیت با برگزاری جشن در تالار کمتر می شود . کل این دهکده ها که اکنون به 33 ده رسیده است در طول 7 ماه ساخته شده است . نکته قابل توجه تاثیر خرید طلا ( مجازی ) از سایت و بکارگیری آن در سرعت ساخت ساختمان هاست . که درآمد زائی را برای طراحان این بازی به همراه دارد .
knrjnajj
|
Malaysia
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
0
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳