پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۹
دكتر شريفي خبر داد:
در راستاي اجراي سياست‏هاي كلان دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر ايجاد طرح استقبال نوروزي از میهمانان در واحدهاي دانشگاهي جهت رفاه حال كاركنان و اعضاي هيأت‏علمي ها كه از نقاط مختلف به شهرستان كازرون سفر دارند تمام امكانات اقامتي موجود را در اين خصوص مهيا و با تشكيل ستاد اسكان مشكلات و موانع را برطرف و آماده پذيرايي از ميهمانان گرامي می باشد.

در راستاي اجراي سياست‏هاي كلان دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر ايجاد طرح استقبال نوروزي از میهمانان در واحدهاي دانشگاهي جهت رفاه حال كاركنان و اعضاي هيأت‏علمي ها كه از نقاط مختلف ميهن اسلامي به شهرستان كازرون و دانشگاه سفر دارند تمام امكانات اقامتي موجود را در اين خصوص مهيا و با تشكيل ستاد اسكان مشكلات و موانع را برطرف و آماده پذيرايي از ميهمانان گرامي می باشد.

به گزارش كازرون نما به نقل از آنا، دكتر شريفي رييس واحد با بيان اينكه شهرستان كازرون در مسير شهرهاي جنوبي كشور قرار داردو باتوجه به جاذبه‏هاي باستاني و ديدني شهرستان و همچنين آب و هواي مطلوب .امسال هم شاهد سفرهاي نوروزي زيادي در كازرون خواهيم بود و لذا با تشكيل ستاد اسكان به طور شبانه‏روزي از همكاران دانشگاهي كه از سوي واحدها معرفي مي‏شوند. با تمام امكانات موجود از قبيل استاد سرا ميهمان سرا و خوابگاههاي موجود استقبال خواهيم كرد و اميدواريم بتوانيم با همكاري ديگر مسؤولين شهرستان ميزبان خوبي براي عزيزاني كه كازرون را جهت سفرهاي نوروزي خود انتخاب نموده‏اند باشيم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳