پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۱
در جلسه ای که با حضور نمایندگان اعزامی از نهاد ریاست جمهوری و دفتر فنی استانداری فارس و رؤسای ادارات تشکیل شد طرحها و پروژه های مصوب سفر های ریاست جمهوری به شهرستان کازرون بررسی گردید.

با پیگیری مسئولین و همکاری نماینده شهرستان پروژه های مصوب ریاست جمهوری بخصوص در ماههای اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

در جلسه ای که با حضور نمایندگان اعزامی از نهاد ریاست جمهوری و دفتر فنی استانداری فارس و رؤسای ادارات تشکیل شد طرحها و پروژه های مصوب   سفر های ریاست جمهوری به شهرستان کازرون بررسی گردید.

در این جلسه ابتدا اژدر معاون فرماندارضمن خوش آمد به بازرسان دفتر ریاست جمهوری و تشکر از حضور بازرسان در شهرستان به منظور پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهوری توضیحاتی در خصوص جلسه به حضار ارائه و ضمن تشکر از زحمات مسئولین در زمینه پیگیری و اجرای پروژه های مصوب از تلاشهای نماینده مردم شهرستان دهقان ناصرآبادی و همکاری بی وقفه ایشان قدردانی نموده و اظهار داشت که پروژه ها روند رو به رشد خوبی داشته بخصوص در ماههای اخیر شاهد افتتاح و کلنگ زنی چندید پروژه ماندگار در شهرستان بوده ایم و بیان داشت در دور اول سفر ریاست جمهوری 52 پروژه در کازرون به تصویب رسید که 37 پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته و 6 پروژه بین 5 تا 90% و بقیه 10 تا 49% پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فرماندار کازرون گفت احداث منطقه گردشگری ملی دریاچه پریشان –سیلوی 50 هزار تنی گندم کازرون –مجموعه ورزشی کارگران کازرون – پروژه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی - تصفیه خانه و اجرای شبکه فاضلاب – احداث شهرک صنعتی و مجتمع پتروشیمی کازرون از جمله طرحهایی است که در سفر اول تا کنون بدلیل زیست محیطی – کمبود اعتبارات لازم – عدم مطالعه و آماده نبودن زمین بکندی در حال پیشرفت است.

اژدر گفت در سفر دوم ریاست جمهوری تعداد 84 پروژه مصوب شد که 50 پروژه تکمیل و مورد بهره بردای قرار گرفته 7 پروژه بین 50 تا 90% پیشرفت فیزیکی داشته است.

از جمله پروژه هایی که تا کنون پیشرفت کندی داشته می توان به مرکز تحقیقات در مجاورت دریاچه پریشان – کنگره     بین المللی سلمان فارسی – آبرسانی مجموعه دادین در بالاده – درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی کازرون – تبدیل راه فرعی پریشان به اصلی – بیمارستان 200 تختخوابی کازرون – احداث هنرستان نفت و گاز در کازرون بدلیل کمبود اعتبار اشاره کرد

همچنین بیمارستان 200 تختخوابی کازرون و قائمیه کلنگ زنی شده است.

این هیئت از چندین پروژه در دست اجرا از جمله ساختمان جدید مرکز آموزش عالی – محل تصفیه خانه فاضلاب شهری – سالن ورزشی نرگس – سالن چند منظوره مدیریت بحران– مجتمع ورزشی کارگران – ساختمان پزشک قانونی بازدید کردند.

در پایان هیئت اعزامی از تلاشها و پیگیری مسئولان تشکر نموده و نسبت به حل مشکلات از جمله اعتبارات و مشکلات اداری قول مساعدت دادند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳