پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۹

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حوادث 25 بهمن گفت: اقدامات خلاف قانون و هتاکی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر سیما در مورد اقدامات غیرقانونی جمعی اغتشاشگر در روز ۲۵ بهمن با اشاره به تشکیل جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که در آن مواضع این مجلس در مورد وقایع ۲۵ بهمن تهران به صراحت اعلام شده است، گفت: باید همه اقشار جامعه به قانون احترام بگذارند و هر اقدامی که با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملکت و خود انسان و به فتوای امام راحل(ره) حرام است. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز هفته وحدت، نیاز به وحدت را اولویت کشور دانست و تأکید کرد: قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسری است و مردم شریف ما هم درک می‌کنند که الان زمانی نیست که طرد و دعوا صورت بگیرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند و تصریح کرد: ما باید با درایت و وحدت کامل در برابر توطئه‌های قدرت‌های بیگانه متحد باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی در مورد سوءاستفاده رسانه‌های استکباری از وقایع چند روز گذشته و عدم انعکاس مناسب راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: رسانه‌های غربی و صهیونیستی همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند که موارد منفی را بزرگ و نقاط قوت را کم‌رنگ کنند.

ایشان تصریح کرد: قبل از انقلاب هم رسانه‌های غربی موفقیت‌‌ها و پیروزی‌های مردم و مبارزان را انعکاس نمی‌دادند و بعد از پیروزی انقلاب هم این روند را با شدت بیشتری ادامه دادند و همواره به دنبال نقطه ضعف در میان ما می‌گردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی، همواره مورد هجوم امواج منفی رسانه‌های استکباری قرار داشته‌ایم چرا که آنان با انقلاب، اسلام و ملت ایران که منافع استعماری آنان را به خطر انداختند، مسئله دارند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳