پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۰
در تجمع غير قانوني عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخي از خيابان هاي شهر تهران كه با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.

در تجمع غير قانوني عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخي از خيابان هاي شهر تهران كه با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، شبكه هاي ماهواره اي سايت هاي اينترنتي وابسته به دولت انگليس و آمريكا و رژيم صهيونيستي از چندين هفته قبل با دعوت عناصر بازيچه خود موسوي و كروبي به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در كف خيابان در ساعت ۱۵ امروز ۲۵ بهمن شده بودند، اين بار نيز چون گذشته ناكام از صحنه خارج شدند.

تعجب‌آور اين است انگليس و آمريكا كه حامي مبارك و بن‌علي بودند براي حضور آشوبگران در خيابان‌هاي تهران براي حمايت از مردم مصر و تونس تبليغات وسيعي به عمل مي‌آوردند.

با حضور مردم تلاش‌هاي توطئه استكبار جهاني براي برهم زدن نظم عمومي در برخي خيابان‌هاي تهران خنثي شد. علي‌رغم تبليغات گسترده سايت‌هاي ضد انقلابي براي كشاندن مردم به كف خيابان به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران كما في‌السابق نتوانستند كاري را از پيش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در كنار نيروي انتظامي همچنان ناكام باقي ماندند.

يك سايت داخلي متعلق به جريان فتنه كه متاسفانه منصوب به يكي از مقام هاي سابق است و با هزينه متعلق به بيت المال اداره مي شود، تلاش كرد تا براي فريب افكار عمومي اين تجمع را داراي مجوز قانوني اعلام كند . خبر اين سايت به عنوان خوراك تبليغاتي رسانه هاي وابسته به غرب و نظام صهيونيستي بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.

عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبليغات چندين هفته‌اي سايت‌هاي ضد انقلابي و با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس در برخي خيابان‌هاي تهران قصد ايجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومي را داشتند كه هرچند موجب آزار و اذيت مردم و ايجاد راهبندان و ايجاد ترافيك براي ساعاتي در برخي از خيابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوي و متواري شدند.

خوشبختانه برخي از عناصر منافقين و برخي گروهك‌ها كه در صدد سوء استفاده از اين فضا بودند از سوي مردم دستگير و تحويل نيروي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي شدند.

عده‌اي از آشوبگران براي مردم ايجاد مزاحمت كرده و موجب ترافيك شدند برخي از آنها در حوالي ميدان توحيد حداكثر تلاش‌شان به آتش كشيدن سطل زباله و ايستگاه اتوبوس و در خيابان هاي فرعي بودند كه با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.

از آنجايي كه اين تجمعات چند نفره با ادعاي حمايت از مردم مصر و تونس انجام شد هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداكثر كاربرد آن ايجاد ترافيك و برهم زدن نظم و امنيت شهري بود كه البته در بخش ترافيك مردم تهران به آن عادت داشتند.

مردم كه از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب عليه موسوي و كروبي و ساير عوامل فتنه شعار سر مي‌دادند و ميرحسين و كروبي را مورد لعن و نفرين قرار مي‌دادند و خواستار دستگيري، محاكمه و اشد مجازات براي سران فتنه بازيخورده دشمن بودند.

در جريان حوادث امروز تعدادي از عوامل گروهك‌هاي منحله و تروريستي منافقين، سلطنت‌طلب‌ها، كومله و... كه قصد خرابكاري داشتند قبل از هر گونه اقدامي دستگير شدند.

يكي از عوامل اين گروهك‌ها تمام جيب‌هاي خود را پر از سنگ كرده بود و اين سنگ‌ها را به سمت مردم و نيروي انتظامي پرتاب مي‌كرد، بلافاصله شناسايي و دستگير شد.

اقتدار مردم و نيروهاي انتظامي و بسيجي در صحنه مشهود بود به گونه‌ايي كه آن عده‌ قليل كه فهميدند حركت‌شان با اقبال مردم روبه‌رو نمي‌شود و موفقيتي نخواهند داشت،با هجوم مردم به سمت شان صحنه را ترك كرده و فرار را ترجيح مي‌دادند و رسانه‌‌هاي غربي هم كه مدام براي كشاندن مردم به خيابان تلاش مي‌كردند وقتي كه ديدند كارشان توفيقي ندارد از شدت تبليغات خود كاستند.

ساعتي كه براي اين تجمع انتخاب شده بود ساعتي بود كه با تعطيلي مردم از ادارات روبه‌رو شده بود و به طور طبيعي مردمي كه مي‌خواستند به منزل بازگردند در اثر ترافيك مجبور بودند، پياده‌روها را پياده طي كنند.

صاحب‌نظران تعداد نيروها در اين تجمعات را بسيار كمتر از تجمعات ۱۳ آبان و روز عاشورا ارزيابي كردند.

دعوت کنندگان به راهپيمايي ۲۵ بهمن حاميان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمريکا واسرائيل) همان حمايت کنندگان از جريان فتنه درداخل کشور بودند. اين توطئه دشمن و جريان فتنه به منظور همراهي با نظام سلطه براي تغيير موضوع فعلي و اصلي جهان از مصر به ايران ، انتقام استکبار جهاني از مردم ايران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش براي آدرس غلط دادن به افکار عمومي جهان بود كه الحمدلله مثل هميشه با هوشياري مردم خنثي شد. ماهيت اصلي جريان فتنه يعني نفاق ، باسردادن شعار نه غزه ونه لبنان درگذشته و فرياد حمايت ازمردم مصر در امروز برهمگان آشکار شده است. راهپيمايي گسترده مردم درسراسرکشور در ۲۲ بهمن و حمايت از مردم مصر در اين روز نشان داد که هرگونه تجمع وراهپيمايي ديگر غيرمردمي وغير قانوني بود. اگر لازم باشد مردم همچون ۲۲ بهمن و نهم دي ۸۸ باز هم فعالانه تر در صحنه خواهند بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳