پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵
کمیته انضباطی در این جلسه رای به محکومیت دو بازیکن تیم پتروشیمی کازرون داد. این دو بازیکن از همراهی تیم خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور محروم شدند. احد آقایی بازیکن تیم دانشگاه صنعتی ارومیه هم به دلیل توهین به داور، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هندبال از محرومیت و توبیخ کتبی بازیکن تیم ارومیه و سرمربی تیم شهرداری زرند کرمان خبرداد.

منوچهر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: اولین نشست کمیته انضباطی فدراسیون هندبال به دنبال اتفاقات و حواشی سه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر عصر روز چهارشنبه در محل فدراسیون برگزار شد.

وی افزود: کمیته انضباطی در این جلسه رای به محکومیت دو بازیکن تیم پتروشیمی کازرون داد. این دو بازیکن از همراهی تیم خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور محروم شدند. احد آقایی بازیکن تیم دانشگاه صنعتی ارومیه هم به دلیل توهین به داور، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: محسن اخگر سرمربی تیم شهرداری زرند کرمان هم یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد اما وی بعد از پایان جلسه نسبت به این رای اعتراض کرد. کمیته انضباطی پیرو این اعتراض یکبار دیگر تشکیل جلسه داد. با بررسی شکایت این مربی، رای محرومیت اخگر لغو و به توبیخ کتبی و درج در پرونده تعدیل یافت.

وی ادامه داد: در هفته‌های نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تماشاگران کرمانی و سبزواری برخوردهای مناسبی نداشتند و همین مسئله موجب اعتراض تیم‌های حاضر در این شهرها و ناظرین بازی‌ها شده بود. به همین دلیل کمیته انضباطی در وهله نخست به مسئولان تیم های سبزوار و کرمان تذکر کتبی داد.

حیدری تاکید کرد: در صورت تکرار مشکل تماشاچیان درهفته‌های آینده تصمیمات دیگری خواهیم گرفت. این تصمیمات از برگزاری مسابقه در شهرهای دیگر تا برگزاری دیدار بدون تماشاگر یا جریمه نقدی تیم متغیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور 12 تیمی شده است شاهد افزایش حواشی این دیدارها در هفته‌های آینده خواهیم بود. سطح فنی تیم‌ها به هم نزدیک است و همین مسئله حساسیت این دوره از مسابقات را بیشتر از پیش کرده است.
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶