پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
مدير جهاد كشاورزي كازرون خبر داد:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، عبدالرسول گندمي اظهار داشت: در دو ماه اخير كلاس آموزشي در زمينه بيمه دام با حضور 63 نفر از دامداران در منطقه قائميه، فامور، بالاده، كوهمره و در زمينه بيمه محصولات زراعي و باغي با حضور 95 نفر از كشاورزان در منطقه خشت، فامور، بالاده، كوهمره و نودان برگزار شد.

مدير جهاد كشاورزي كازرون از برگزاري كلاس آموزشي زراعت كاشت گندم با حضور 53 نفر در منطقه فامور و انارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار كازرون نما، عبدالرسول گندمي در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشي از عملكرد اداره ترويج مديريت جهاد كشاورزي كازرون اظهار داشت: در دو ماه اخير كلاس آموزشي در زمينه بيمه دام با حضور 63 نفر از دامداران در منطقه قائميه، فامور، بالاده، كوهمره و در زمينه بيمه محصولات زراعي و باغي با حضور 95 نفر از كشاورزان در منطقه خشت، فامور، بالاده، كوهمره و نودان برگزار شد.

وي از اجراي كلاس آموزشي به‌ زراعي كاشت گندم با حضور 53 نفر در منطقه فامور و انارستان خبر داد و افزود: بازديد از تسطيح ليزري اراضي با حضور 54 نفر در منطقه سيريزجان، بالاده و حومه از ديگر اقدامات اداره آموزش و ترويج مديريت جهاد كشاورزي كازرون است.

گندمي با بيان اينكه از كشت بي‌خاكورزي گندم با حضور 85 نفر در منطقه تل نقاره، خشت، كوهمره و حومه و بالاده بازديد شد اضافه كرد: كارگاه آموزشي تهيه كمپوست غني شده محلي با حضور 17 نفر از بهره‌برداران منطقه فامور و كارگاه آموزش تسهيل‌گران زن روستايي در حاشيه تالاب پريشان با حضور 22 نفر منطقه فامور نيز در ماه‌هاي آبان و آذر برگزار شد.

وي اجراي كلاس آموزشي كاربرد مواد شيميايي و هورمون‌هاي گياهي با حضور 33 نفر از بهره‌برداران منطقه فامور و اجراي كارگاه آموزش آشنايي با شركت تعاوني تراكتورداران با حضور 89 نفر بهره‌بردار منطقه حومه و خشت و قائميه از ديگر اقدامات اداره آموزش و ترويج جهاد كشاورزي كازرون برشمرد و تصريح كرد: كلاس آموزشي بيماري تب كريمه كنگو با حضور 21 نفر از دامداران روستاي بليان و كلاس آموزشي مبارزه با سوسك چوبخوار انار با حضور 31 نفر از اناركاران روستاي ناصرآباد برپا شد.

مدير جهاد كشاورزي كازرون با بيان اينكه از كشت ذرت علوفه‌اي رقم بولسون با حضور 20 نفر از بهره‌برداران بازديد شد خاطرنشان كرد: اجراي كلاس آموزشي راهكارهاي مقابله با خشكسالي با حضور 79 نفر از باغداران منطقه قائميه و كلاس آموزشي به‌زراعي كاشت كلزا با حضور 20 نفر از بهره‌برداران منطقه فامور از ديگر اقادامات اداره آموزش و ترويج جهاد كشاورزي كازرون در ماه‌هاي آبان و آذر سال جاري است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳