پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
به گزارش كازرون نما، مراسم اختتاميه چهارمين همايش تعزيه استان فارس در روز چهارشنبه مورخ 15 ديماه راس ساعت 19 با حضور جمعي از مسئولين و هنرمندان شهرستان در محل تالار نصراله مرداني برگزار گرديد . در اين مراسم در ابتدا گروه تعزيه اعزامي از شهرستان خرم بيد به كارگرداني برادر شريفي به اجراي نمايش پرداختند .

به گزارش كازرون نما، مراسم اختتاميه چهارمين همايش تعزيه استان فارس در روز چهارشنبه مورخ 15 ديماه راس ساعت 19 با حضور جمعي از مسئولين و هنرمندان شهرستان در محل تالار نصراله مرداني برگزار گرديد . در اين مراسم در ابتدا گروه تعزيه اعزامي از شهرستان خرم بيد به كارگرداني برادر شريفي به اجراي نمايش پرداختند .

پس از آن حميد رضا معرف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون در سخناني ضمن تقدير از همراهي گروه هاي اعزامي از شهرستان هاي استان در برپايي اين همايش افزود : هنر لحظه ناب زندگيست و هنرمند قدردان اين گوهر گرانقدر. و بي شک هنر بي بديل اسلامي و ايراني راهگشاي راهي آشناست و در اين ميان هنر تعزيه تکنيک و شيوه ويژه اي براي برقراري ارتباط انساني با هدف تاثير گذاري سريع و عميق است و اين گنج گرانقدري است جهت به تصوير کشاندن دلاوريهاي سيد و سالار شهيدان و ياران باوفايش در بهشت جاودان کربلا ست و در همين راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس با اهداف ارتقاع جايگاه تعزيه در بين مردم و همچنين شناسايي برخي از گروههاي تعزيه خوان استان فارس اقدام به برگزاري چهارمين همايش عاشورائيان استان فارس در شهرستان کازرون نمود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کازرون با آگاهي به عظمت همايش پيش رو جلسات متعددي با حضوراعضاي فرمانداري،انجمن هنرهاي نمايشي،شوراي مرکزي، هيئت هاي مذهبي،اداره اوقاف و امور خيريه ،نيروي انتظامي، جمعيت هلال احمر،اداره بهزيستي برگزار نمود تا بتوانيم ميزبانان خوبي جهت خدمت گذاران اهل بيت باشيم .

قابل ذکر است چهارمين همايش عاشورائيان استان فارس با حضور 14 شهرستان و 21 گروه تعزيه خواني در نقاط مختلف شهرستان کازرون از جمله چند روستا و امام زاده و حسينيه ها برگزار گرديد.بدهي است براي برگزاري کارهاي اين چنين بزرگ و ماندگار نياز به ايجاد و فضايي مناسب هم از لحاظ معنوي و هم از لحاظ مادي مي باشد که به لطف خدا همايش چهارم با استقبال کم نظير مردم کازرون و همکاري و همياري بي نظير هيئت هاي مذهبي شهر و روستا و حمايت برخي از مسئولين خدمتگزار با شکوه خاصي برگزار گرديد.

در پايان بر خود لازم ميدانم از مساعدت امام جمعه محترم وفرماندار گرامي،شوراي مرکزي هيئت هاي مذهبي ، انجمن هنرهاي نمايشي، کانون مداحان، اداره اوقاف و امور خيريه ، اداره بهزيستي ، جمعيت هلال احمر، نيروي انتظامي و تمامي هنرمندان و خادمين اهل بيت و همكاران خودم تشکر و قدرداني ويژه داشته باشم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳