پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرنگار كازرون نما کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کازرون به مناسبت نهم دی‌ماه بيانيه اي صادر نمودند. متن اين بيانيه به شرح زير است: " نهم دي ماه يادآور نقطه تلاقي ميثاق ملي با ولايت وتجديد پيماني با شهيدان ايران اسلامي است كه به ما آموختند تا آخرين قطره خون را فداي ولايت نماييم.

به گزارش خبرنگار كازرون نما کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کازرون به مناسبت نهم دی‌ماه بيانيه اي صادر نمودند. متن اين بيانيه به شرح زير است :

" نهم دي ماه يادآور نقطه تلاقي ميثاق ملي با ولايت وتجديد پيماني با شهيدان ايران اسلامي است كه به ما آموختند تا آخرين قطره خون را فداي ولايت نماييم.

انقلاب اسلامي از بدو تولد، حماسه هايی را آفريده كه حماسه نهم دي ماه ياد آور قيام ماندگاري است كه عاشوراي ديگر در تاريخ ايران اسلامي رقم زده است. نهم دي ماه نشان داد امت اسلامي هوشيارانه و با بصيرت در جهت مقابله با فتنه هاي دشمنان اسلام لحظه اي درنگ نخواهد كرد و با اقتدا به سيد شهدا(ع) از اسلام ناب محمدي حمايت خواهد کرد. بي ترديد نهم دي ماه را مي توان، روز ملي ستايش پيروزي براي ملت و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت ناميد كه ملت اسلامي توانستند با اقتدار آتش كينه فتنه هاي دشمنان داخلي و خارجي را خاموش نمايد و با بصيرت ابراهيمي و غيرت حسيني پيروزي نويني را در تاربخ ايران اسلامي رقم بزنند. حماسه ماندگار 9 دي به حق يكي از باشكوه‌ترين جلوه‌هاي حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم ايران در صحنه دفاع از ارزش‌هاي والاي اسلامي كه امت اسلامي با حضور به موقع خود توانستند، ‌فتنه‌ را مهار كرده و بساط فتنه‌گران را در هم بپيچند. جوشش خروشان ملت ايران در روز 9 دي صدق كلام اين مرد الهي، امام راحل را كه فرمود، هيچ قدرتي نمي‌توانست قيام 15 خرداد را به وجود آورد مگر قدرت خون سيد‌الشهدا(ع)، مجدداً اثبات كرد. درحماسه 9 دي مردم در برابر دفاع از انقلاب اسلامي و قيام امام حسين(ع) به پا خاستند و در مقابل فتنه هاي دشمنان ايستادند و ثابت نمودند كه دست از آرمانهاي بلند شان برنخواهند داشت.

   کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کازرون  ضمن التزام عملي به اصل مترقي ولايت فقيه و با روحيه استكبار ستيزي از عموم دانشگاهيان و دانشجويان و مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي مي خواهد تا با بصيرت وبينش سياسي وديني توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي سازند. "


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳