پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار كازرون نما، سرکار خانم حمزه در دهمین جشنواره هنری قرآن و عترت و سرکار خانم مرضیه دهقانی در پانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی به ترتيب مقام اول رشته شعر و مقام دوم رشته نقاشی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار كازرون نما ، در پی برگزاری دهمین جشنواره هنری قرآن و عترت اعضای هیات علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی که به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد سرکار خانم حمزه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون توانست مقام اول رشته شعر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص و علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر، یک ونیم سکه بهار آزادی را بعنوان هدیه دریافت نماید. 

همچنین در اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشجویان سراسر کشور که دوم دی ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار گردید سرکار خانم مرضیه دهقانی از دانشجویان این واحد دانشگاهی توانست در رشته نقاشی خط مقام دوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد و علاوه برلوح تقدیر جشنواره یک نیم سکه بهار آزادی را دریافت دارد.

لازم به ذکر است بیش از بیست اثر از واحد کازرون به اختتامیه مسابقات ارسال شده بود.

مسابقات قرآن و عترت هر ساله به همت کانون قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در اینواحد دانشگاهی برگزار میگردد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴