پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۸۶۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹
شنيده‌هاي خبرنگار كازرون نما حكايت از آن دارد كه دكتر احمدزاده استاندار فارس ديروز با مقام معظم رهبري ديدار كرده است. از محتواي اين جلسه اطلاع دقيقي در دست نيست. برخي از منابع نزديك به استانداري اما از تفقد مقام معظم رهبري از استاندار فارس خبر مي‌دهند.
شنيده‌هاي خبرنگار كازرون نما حكايت از آن دارد كه دكتر احمدزاده استاندار فارس روز سه شنبه 23 آذر ماه با مقام معظم رهبري ديدار كرده است.
 
از محتواي اين جلسه اطلاع دقيقي در دست نيست. برخي از منابع نزديك به استانداري اما از تفقد مقام معظم رهبري از استاندار فارس خبر مي‌دهند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
0
0
در استان فارس بين دو گروه راستي رقابت بود. يك گروه سعي مي كرد استاندار را مطيع خود بكند و استاندار هم سعي مي كرد آن گروه را مطيع خود بكند وقتي هيچ كدام نتيجه نگرفتند براي حذف هم تلاش مي كنند.
عجب تشنگان خدمتي!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۶
0
0
مدیریت محترم سایت کازرون نما سایت شما را همیشه نگاه میکنم اخبار خوبی دارید ولی متاسفانه این خبر شما کذب میباشد،پس از سخنان آیت الله جنتی ،استاندار به همراه ایت الله ایمانی جلسه ای با دکتر رحیمی در رابطه با طرح توسعه شاهچراغ داشته اند و دیداری با رهبری نداشته اند
--------------------------------------------------
با سلام
منابع نزديك به استانداري اصل اين خبر را تاييد مي كنند.
با تشكر
كازرون نما
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
0
0
با این حرفهای ... که جنتی زد باید احمد زاده به دیدار رهبری برود
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید مطمئنا مسئولین استانداری این خبر را تایید می کنند شما خواهشا از دفتر مقام معظم رهبری استعلام کنید تا مطمئن شوید دیداری صورت نگرفته است
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
خبر کذب است از دفتر مقام معظم رهبری حذف مطلب خواستار شده
--------------------------------------------------------------
كازرون نما هيچ گونه ايميل و يا حتي پيام شفاهي‌ را از دفتر مقام معظم رهبري درباره اين خبر دريافت نكرده است. قطعا اگر چنين پيامي دريافت شده بود بلافاصله نسبت به انتشار آن اقدام مي‌شد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
بعضي ها طوري نظر مي دهند مثل اينكه ديدار كردن يك مسئول با رهبري آن هم بعد از حرفهايي كه آقاي جنتي در خطبه ها مطرح كرد كار سخت و دور از انتظاري است. يا دفتر رهبري وظيفه دارد به استعلام سايتها درباره جلسات خصوصي رهبري پاسخ دهد!
سلام
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
0
چرا برای موجه جلوخ دادن استاندار این قدر اسم آقا رو میارید. به چه جراتی برای نظرات شخصیتان از اسم رهبری استفاده ابزاری می کنید.
چند روز پیش هم پیامکی با تقریبا همین مضمون از طرف دوستان کازرون نما منتشر شد. کاش اینقدر ادعای دیانتتان نمی شد.
---------------------------------------------
دوست عزيز
سلام
انتشار هر خبر به معناي تاييد يا رد مواضع شخصي كه خبر مربوط به وي منتشر مي شود نيست. كازرون نما اخبار مربوط به افراد و گروه هاي مختلف حتي با گرايش هاي متضاد را منتشر مي كند.
تلاش ما بر آن است تا اخباري كه به نوعي به شهرستان كازرون مربوط مي شود را منتشر كنيم. حال اين اخبار مربوط به امام جمعه كازرون باشد يا استاندار فارس يا نماينده ولي فقيه در استان و يا...
ضمنا كازرون نما همكاران و دوستان فراواني با سلايق و گرايش هاي مختلف دارد. طبيعي است كه ارسال پيامك از سوي آنها نبايد موضع سايت تلقي شود.
موفق باشيد
كازرون نما
سایت صادق انلاین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
دیدار استاندار فارس با مقام معظم رهبری تكذیب شد
روز: سه شنبه 30 آذر 1389ساعت: 22:29
آیت الله ایمانی، امام جمعه شیراز دیدار استاندار فارس با مقام معظم رهبری را تكذیب كرد و تفقد ایشان از استاندار را دروغ محض خواند.
به نقل از یك منبع آگاه، هشتم محرم دیداری در خصوص وضعبت شاهچراغ، در تهران و با حضور رحیمی، معاون اول رییس جمهور، احمد زاده كرمانی استاندار فارس و آیت الله ایمانی، برگزار می‌شود. بعد از جلسه، امام جمعه به بیت رهبری می‌رود؛ استاندار نیز هنگام نماز ظهر به دعوت امام جمعه به بیت رهبری می‌رود، مقام معظم رهبری برای چند دقیقه نماز جماعت ظهر و عصر را می‌خوانند و به دفترشان برمی‌گردند.
این منبع آگاه با اظهار تعجب از درج خبر تفقد رهبری از استاندار افزود: طبق گفته‌ی آیت الله ایمانی اصولا هیچ دبداری بین ایشان و استاندار روی نداده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
اولا: آيت الله ايماني خودشان دفتر و سخنگو دارند و نيازي نيست يك وبلاگ مجهول الهويه به جاي ايشان موضع بگيرد.
ثانيا: مگر ديدارهاي مسئولان استان فارس با مقام معظم رهبري توسط آيت الله ايماني هماهنگ مي شود كه صحت و كذب ديدار استاندار با رهبري را ايشان بيان كنند؟
ثالثا: اصلا مگر ديدار كردن با رهبري و حتي تفقد رهبري از يكي از استانداران نظام جمهوري اسلامي چيز عجيب و غريبي است كه شما برايش اين همه جلز و ولز مي كنيد؟
رابعا: حتي اگر استاندار با رهبري ديدار كرده باشد و رهبري هم از او تفقد كرده باشد باز هم به معناي تاييد مواضع استاندار نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
من موسن هستم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵