پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
كاووس رئيسي افزود : با رايزني هاي خوبي كه انجام شد يكي از سرمايگذاران در همين زمينه آمادگي خود را براي سرمايه گذاري و احياي اين كارخانه به ما اعلام نموده است.

كاووس رئيسي افزود : با رايزني هاي خوبي كه انجام شد يكي از سرمايگذاران در همين زمينه آمادگي خود را براي سرمايه گذاري و احياي اين كارخانه به ما اعلام نموده است. 

 

 با پیگیری و تلاش کاووس رئیسی فرماندار کازرون و همکاری دهقان ناصرآبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پلمپ های کارخانه کاشی کاشانه باز شد.

 

فرماندار کازرون در همین رابطه گفت: با پیگیری های انجام شده پلمپ های متعددی که از سوی نهادهای اداری و بانکی بر روی کارخانه زده شده بود برداشته شد و معوقات و بدهی های قابل توجهی پرداخت شده است.

 

کاووس رئیسی افزود : با رایزنی های خوبی که انجام شد یکی از سرمایگذاران در همین زمینه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و احیای این کارخانه به ما اعلام نموده است.

 

در بازدیدی که فرماندار کازرون به اتفاق نماینده مردم کازرون از کارخانه کاشی کاشانه انجام داد ؛ ملکی به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی به شهرستان کازرون دعوت شد و از بخش های مختلف کارخانه دیدن کرد.

 

ملکی در این بازدید گفت: مردم کازرون اولا باید قدردان فرماندار کازرون و بعد نماینده خودشان در مجلس باشند که در سرمایه گذاری من در این بخش تلاش داشتند.

 

وی افزود: اگر فرماندار و نماینده مردم امور اداری و دولتی این مجموعه را حل کنند ؛ بنده ظرف یک هفته کار را شروع خواهم کرد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵