پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲
فرماندار كازرون:
فرماندار كازرون گفت: در شهرستان براي تسريع پروژه هاي مصوب ستادپيگيري مصوبات تشكيل داده ايم و به صورت منظم و مستمر از پروژه ها هر هفته بازديد مي شود.

فرماندار كازرون گفت: در شهرستان براي تسريع پروژه هاي مصوب ستادپيگيري مصوبات تشكيل داده ايم و به صورت منظم و مستمر از پروژه ها هر هفته بازديد مي شود. 

 

فرماندار کازرون در مصاحبه رادیویی خود با صدای استان فارس گفت: از مجموع ۴۴ پروژه مصوب سفر اول ریاست جمهوری ۳۵پروژه بیش از ۹۰درصد پیشرفت داشته و ۵ پروژه محور قائمیه به ابوالحیات، سیلوی ۵۰هزارتنی گندم،تصفیه خانه و شبکه فاضلاب کازرون، فاز اول چهاربانده شدن کازرون به کنارتخته بین ۵۰تا۹۰درصد پیشرفت داشته است و از طرفی ۴ پروژه بزرگ مانند احداث پتروشیمی کازرون ،اخداث شهرک صنعتی کازرون،سدنرگسی عملیات اجرایی آنها شروع شده است، و منطقه ویژه اقتصادی و کشاورزی شهرستان کازرون در دست شناسایی و مطالعه زمین مورد نیاز  است.

 

وی افزود:از مجموع ۷۶پروژه دور دوم سفر ریاست جمهوری، ۶۰ پروژه تا ۹۰درصدپیشرفت داشته و ۱۱ پروژه مانند احداث ساختمان پزشکی قانونی، سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری کازرون بین ۵۰تا۹۰درصد پیشرفت داشته و ۵ پروژه دیگر کمتر از ۲۰درصد پیشرفت داشته است.

 

کاووس رئیسی همچنین در رابطه با مصوبات سفر مقام معظم رهبری گفت:از مجموع۷۶ پروژه این سفر پرخیر و برکت ۶۶ پروژه آن بیش از ۹۰درصد پیشرفت و ۹ پروژه بین ۲۰تا ۹۰درصد و احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه راهدار در دست مطاله و بررسی است.

 

فرماندار کازرون گفت: در شهرستان برای تسریع پروژه های مصوب  ستادپیگیری مصوبات تشکیل داده ایم و به صورت منظم و مستمر از پروژه ها هر هفته بازدید می شود.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷