پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵
سرپرست فدراسیون هندبال:
وي از هندبال كازرون به عنوان قطب هندبال فارس اشاره كرد و خواستار حمايت بيشتر از اين تیم ورزشي در سطح استان شد.

اگر هندبال فارس خوب حمايت شود همانگونه كه درقسمت بانوان بسيار موفق عمل كرده و همواره در زمره تيمهاي برتر مي باشد ضمن اينكه در بخش آقايان نيز با برنامه ريزي صحيح مي تواند حرفهاي زيادي براي گفتن داشته باشند.

 

به گزارش درخشنده خبرنگار كازرون نما، جلال كوزه گري، يكشنبه در حاشيه بر گزاري مجمع انتخاب رييس هيات هندبال فارس افزود : با تحقق اين امر سعي داريم با برنامه ريزي مدرن و كار روي تيمهاي پايه پشتوانه سازي مناسب براي تيم ملي بزرگسالان انجام دهيم و اين امر با همكاري و همدلي جامعه هندبال كشور تحقق مي گردد.

 

كوزه گري با اشاره به بازيهاي آسيايي گوانگ ژو بيان داشت:تيم ملي هندبال با تركيب خوب و با مربي با دانش خود با يك همدلي توانست بازيهاي درخشاني را از خود به نمايش بگذارد و خوشبختانه در پايان مسابقات با كسب عنوان نايب قهرماني بهترين مقام را پس از ساليان طولاني بدست آورديم .

 

وي در خصوص نحوه تجليل از ورزشكاران توسط سازمان تربيت بدني و رئيس جمهور گفت: خوشبختانه در بهترين زمان ممكن اين اقدام انجام شد و از ورزشكاران مدال آور به نحو شايسته اي تجليل به عمل آمد كه جا دارد از اين اقدام با ارزش مسئولين كه باعث ايجاد انگيزه و حفظ آن در بين ورزشكاران مي شود، تقدير و تشكر كرد.

 

سرپرست فدراسيون هندبال در رابطه با وضعيت هندبال فارس نيز اظهار داشت:هندبال استان فارس از استعدادها و پتانسيل بالايي برخوردار است و از گذشته تا كنون حضور مثبت و پر رنگي در سطح كشور داشته است.

 

وي اضافه كرد :اگر هندبال فارس خوب حمايت شود همانگونه كه درقسمت بانوان بسيار موفق عمل كرده و همواره در زمره تيمهاي برتر مي باشد ضمن اينكه در بخش آقايان نيز با برنامه ريزي صحيح مي تواند حرفهاي زيادي براي گفتن داشته باشند.

 

وي از هندبال كازرون به عنوان قطب هندبال فارس اشاره كرد و خواستار حمايت بيشتر از اين تیم ورزشي در سطح استان شد.

 

در مجمع انتخاب رييس هيات هندبال فارس علي اصغر توكلي به مدت چهار سال ديگر اين پست را به عهده گرفت.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶