پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
دین »
حجة‌الاسلام والمسلمين رضا صنعتي مسئول پي‌گيري اين طرح در مصاحبه با كازرون نما اعلام كرد ما اين برنامه را حتي پيش از آغاز آن توسط برخي نهادهاي استاني و كشوري؛ از سال 1383 در مدارس كازرون شروع كرديم و از آن زمان تاكنون تداوم داشته است.

به گزارش خبرنگار كازرون نما جمعي از روحانيان كازروني مقيم قم با حضور در مدارس آموزش و پرورش كازرون به تبليغ دين و معارف اسلامي مي‌پردازند.

 

حجة‌الاسلام والمسلمين رضا صنعتي مسئول پي‌گيري اين طرح در مصاحبه با كازرون نما اعلام كرد ما اين برنامه را حتي پيش از آغاز آن توسط برخي نهادهاي استاني و كشوري؛ از سال 1383 در مدارس كازرون شروع كرديم و از آن زمان تاكنون تداوم داشته است.

 

در اين طرح برادران روحاني و خواهران مبلغه با حضور بر سر كلاس درس دانش‌آموزان (بدون حضور مسئولان يا معلمان مدرسه) در فضايي صميمانه به طرح يكي از موضوعات مورد نياز دانش‌آموزان (با توجه به جنس و مقطع سني آنها) پرداخته و در كنار طرح موضوعات مختلف به گفتگو با آنها و پاسخ‌گويي به سئوالات شفاهي و يا كتبي آنها مبادرت مي‌ورزند. جو بسيار صميمي ايجاد شده ميان روحانيان جوان و دانش‌آموزان موجب مي‌شد كه حتي خود دانش‌آموزان خواستار استفاده از زنگ استراحت خود براي ادامه‌ي بحث و يا رسيدن به پاسخ پرسش‌هايشان باشند.

 

امسال در دهه‌ي اول محرم حجج اسلام والمسلمين امين رصاف، فرزاد محمديان آزاد، مهدي صنعتي، محمدمهدي علي بابايي، ميثم پديدار، محسن معمار و خواهر مبلغه فاطمه تقي‌پور در اجراي اين طرح حضور فعال دارند.

 

بر اساس برنامه‌ ريزي آموزش و پرورش تمام مدارس كازرون تحت پوشش اين طرح قرار گرفته است. وي در بخش ديگري از اين گفتگو از همكاري اداره‌ي آموزش و پرورش، مديران مدارس و دانش‌آموزان عزيز در اجراي اين طرح قدرداني كرد.

 
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷