پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹
در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كازرون؛
تاریخ انتقلاب اسلامی نشان داده است که بسیجیان با جان ارزشمند خویش همیشه در راه دفاع از خاک و میهن خویش خالصانه پیشرو بوده و در این راه به فیض شهادت نائل می شده اند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما ؛ بسيج دانشجويي دانشگاه ازاد اسلامي واحد كازرون در محكوميت نقشه شوم استكبار جهاني در ترور دو استاد برجسته دانشگاه شهيد بهشتي تهران بيانيه اي به شرح زير منتشر كرد:
بار ديگر مستكبران و صهيونيست‌هاي جنايتكار عمق نفرت خود را نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت رشيد ايران نشان دادند. آنهايي كه در روزهاي آغازين انقلاب چهره‌هاي موجه و تاثيرگذار انقلاب را به شهادت مي‌رساندند، اين بار هم بعد از آن كه در موضوع هسته‌اي ايستادگي ملت و نظام را در برابر زياده خواهي‌هاي استكبار مشاهده كردند و در آستانه مذاكرات با گروه 1+5 به ترور دانشمندان و اساتيد دانشگاهي روي آوردند تا به خيال خام خود جلوي پيشرفت روزافزون كشور عزيزمان را در موضوع هسته‌اي بگيرند اما چه كوته فكرند اين بازيچه هاي دست استكبار...

ترور دکتر فریدون عباسی دوانی و دکتر مجید شهریاری دو استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی تهران در حالی انجام شد که رئیس سازمان جاسوسی انگلیس 28 اکتبر سال جاری از کافی نبودن دیپلماسی برای مقابله با ایران و استفاده از روش‌های دیگر برای ایجاد مشکل برای این کشور سخن گفته بود.

دشمنان احمق انقلاب اسلامي نمي دانند كه در مكتب ما شهادت روي ديگر سكه پيروزي است؛ از همين رو بود كه امام راحل فرمودند: بكشيد ما را ملت ما بيدارتر مي شود.

ترورهاي كور دشمنان داراي دو شاخص اصلي و قطعي است كه در تحليل حوادث مشابه بايد مد نظر قرار گيرد:

1- به بن بست رسيدن در آسيب رساني به كليت نظام جمهوري اسلامي و اتحاد ملت و نظام اسلامي

2- احساس حقارت از رشد ملي كشور

بنابراين دشمنان براي رفع عقده حقارت خويش راهبرد ناامن سازي حوزه اساتيد معتقد به انقلاب و نظام را برگزيدند.

قطعاً اين اقدام كور در آستانه روز دانشجو موجب انسجام و اتحاد دانشگاهيان هوشيار كشور خواهد شد و دشمنان در تحميل اين خسارت هيچ دستاوردي را نخواهند داشت.

متاسفانه پس از فتنه فتنه گران سبز اموی که با اقدامات ضدقانونی و مخربانه خود بر پیکره امنیتی و سیاسی کشور لطمه وارد نمودند و خون هزاران شهید این مرز و بوم را که پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شدتا آزادی و استقلال ایران را بیمه سازند،باعث شد که ما امروز شاهد ترور دانشمندان هسته ای خود باشیم.

خیانتی  فتنه گران جنبش سبز به ایران نمودند و خون چندین بسیجی جان برکف به ناحق در ایام فتنه انتخابات بر زمین ریخته شده خشک نشده بود که دانشمند بسیجی دکترعلی محمدی را به شهادت رساندند و امروز نیز شاهد ترور دو استاد بسیجی دیگر.

تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که بسیجیان با جان ارزشمند خویش همیشه در راه دفاع از خاک و میهن خویش خالصانه پیشرو بوده و در این راه به فیض شهادت نائل می شده اند.

اگر دیروز در خط مقدم جنگ تحمیلی همت و باکری و زین الدین ها به شهادت می رسيدند، بعداز جنگ نیز در راه حفظ امنیت و آسایش مردم نیز صدها بسیجی در کوچه و خیابانهای شهرها و روستاهای ایران در درگیری با اشرار به شهادت رسیده اند و امروز در راه علم و دانش و پیشرفت علمی شاهد جانبازی بسیجی هایی همچون دکتر مجید شهریاری هستیم.و صدالبته بقول شهید حاج ابراهیم همت:حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند!

ای کاش آقایان و خانم های لندن نشین بزدل و خودفروخته فتنه سبز که در دامن استکبار خزیده اند و با BBC   و VOA مصاحبه می کنند این اقدامات اخیر اربابانشان را هم محکوم می کردند.

 بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ضمن محكوم كردن اين اقدام كور به شناسايي و مجازات عاملان آن اسرار مي ورزد و از سيستم هاي امنيتي كشور توقع مي رود تمام امكانات خود را براي اين مهم بكار گيرند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲