پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴
دكتر نادر كاويان متخصص جراحي چشم گفت بنده با انگيزه مشكلات را پيگيري و دنبال خواهم كرد و امروز اين پتانسيل در دانشكده جهت خدمت وجود دارد و جلسه‏اي كه با دكتر شريفي داشتم برايم بسيار اميدوار كننده و نشاط آور بود و ديدم كه مي‏شود با ایشان كار کرد.

توديع و معارفه رييس دانشكده پزشكي واحد كازرون با حضور دكتر سياوش شريفي رييس دانشگاه آزاد اسلامي كازرون و دكتر محمدجواد معتمد و دكتر نادر كاويان رييس سابق و جديد دانشكده پزشكي و با شركت جمعي از اساتيد، پرسنل دانشكده در محل ساختمان اداري دانشكده پزشكي واقع در شيراز برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون ابتدا دكتر شريفي ضمن تقدير و تشكر از خدمات ده‏ساله دكتر محمدجواد معتمد اظهار داشت: دانشكده پزشكي با مشكلات زيادي روبرو بوده از جمله كمبود ساختمان، امكانات و پرسنل که دراین راستا آقاي دكتر معتمد با تلاش فراوان و تأمل با بيمارستانهادرشیراز و دانشگاه توانسته در اين خصوص تا اندازه‏اي كمبود 20 ساله دانشجويان را جبران نمايد ولي هنوز هم كمبودها و مشكلات زياد هست و ان‏شاءاله با همت رييس جديد و همكاري رييس سابق دانشكده بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم و اين ميسر نيست مگر با همكاري تمام اساتيد و كاركنان دانشگاه و دانشكده و مساعدت سازمان تأمين اجتماعي كه ما را در اين امر بيمارستان ياري دهند شريفي در ادامه گفت حيف است دانشگاه كازرون بيست و پنج سال است  که متولي رشته پزشكي در جنوب كشور است اما هنوز مشكلات اوليه  داشته باشد و اگر در بيست سال گذشته توجه بيشتري به وضعيت بخش پزشكي ما شده بود الان چندگام جلوتر بوديم و ما مجبوريم در كوتاهترين زمان ممكن عقب افتادگي گذشته را برنامه‏ريزي و جبران نمایم.

سپس دكتر معتمد فوق تخصص قلب و عروق گفت انصافاً دكتر شريفي در مدت كوتاهي كه سكان دانشگاه را بدست گرفته با همكاري صميمانه و تلاش مستمر توانسته با ايجاد امكانات و تجهيزات لازم زمينه آموزش را فراهم نماید كه این مايه اميدواري است زيرا در گذشته كمتر رئيسي مسائل دانشكده را شخصاً پيگيري نموده است.

در ادامه دكتر نادر كاويان متخصص جراحي چشم گفت بنده با انگيزه مشكلات را پيگيري و دنبال خواهم كرد و امروز اين پتانسيل در دانشكده جهت خدمت وجود دارد و جلسه‏اي كه با دكتر شريفي داشتم برايم بسيار اميدوار كننده و نشاط آور بود و ديدم كه مي‏شود با ایشان كار کرد.

دكتر كاويان گفت براي شروع كار، دو پارامتر لازم بود يكي كسب اطلاعات و دیگری برنامه‏ريزي ،که من اطلاعات خوب ،جامع وکاملی را دراين خصوص جمع‏آوري كرده‏ام و آينده برنامه‏ريزي خواهم نمود.

امروزه در دنيا يك سازمان مديريت پروژه اجراي منفي را در مقابل پروژه‏هاي اجراي مثبت رهبري مي‏كند و ما بايد در دانشكده پزشکی كازرون،تفكر مثبت را راه‏اندازي كنيم تا موفق شويم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳