پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۳
در گفتگو با فرماندار كازرون تشريح شد:
پيش از اين، يكي از سرمايه گذاران علاقمند در زمينه ي راه اندازي كارخانه ي سيمان، مكاني را در قسمت شمالي كازرون پيشنهاد داده بود كه به دليل وجود باد غالب شمالي و مشكلات زيست محيطي كه براي منطقه به وجود مي آورد با آن مخالفت شد .

مكان پيشنهادي براي احداث كارخانه ي 5000 تني سيمان به دليل مشكلات زيست محيطي تغيير كرده و اين مكان اكنون به منطقه اي در جنوب درياچه ي پريشان منتقل شده است.

فرماندار كازرون در گفتگو با خبرنگار بيشاپور ضمن اعلام اين مطلب افزود : پيش از اين، يكي از سرمايه گذاران علاقمند در زمينه ي راه اندازي كارخانه ي سيمان، مكاني را در قسمت شمالي كازرون پيشنهاد داده بود كه به دليل وجود باد غالب شمالي و مشكلات زيست محيطي كه براي منطقه به وجود مي آورد با آن مخالفت شد .

وي خاطر نشان كرد : ما براي آنكه كازرون به مشكلي كه كارخانه ي سيمان شيراز سال هاست دامن اين شهر را گرفته دچار نشويم، از همان ابتدا جلو اين مسئله را گرفتيم.

ايشان همچنين اضافه نمودند : اكنون يكي از سرمايه گذاران كازروني كه موفق به طي 90 درصد از مراحل اداري و اخذ مجوزهاي لازم در خصوص راه اندازي كارخانه سيمان شده، منطقه اي در يكي از قسمت هاي جنوب درياچه پريشان پيشهاد داده كه مورد تأييد كارشناسان محيط زيست نيز قرار گرفته است و از اين لحاظ مشكلي را به دنبال نخواهد داشت.

وي ابراز اميدواري كرد با پيگيري هاي فرمانداري و همچنين تأكيد استانداري فارس و همكاري ساير نهادهاي ذي ربط به زودي شاهد آغاز عمليات ساخت اين كارخانه باشيم.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴