پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۱
در جلسه شوراي اداري شهرستان انجام شد؛
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري فارس گفت: در چارچوب اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها تا كنون بين 600 تا 700 نشست كارشناسي در شهرستان هاي استان فارس برگزار شده كه دستاورد آن صدور يك هزار و 500 مصوبه بوده است.
به گزارش درخشنده خبرنگار كازرون نما ، ذوالفقار زمان، دوشنبه درنشست شوراي اداري شهرستان كازرون افزود:بسياري از برنامه هاي مربوط به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها رادر استان فارس پشت سرنهاديم بگونه اي كه هم اينك اين استان ، نخستين استان كشور است كه از حيث ذخيره سازي كالا و انجام كارهاي امنيتي در اين زمينه، پيشرفت خوبي داشته است.
فرماندار كازرون هم در اين نشست بيان كرد: با توجه به اينكه اموري همچون برنامه ريزي، فرهنگ سازي ، ذخيره كالا و تنظيم بازار، در شهرستان كازرون صورت گرفته است، اين شهرستان از آمادگي كامل براي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها برخوردار است.
كاووس رييسي در بخش ديگري از مطالب خود افزود:وزير مسكن و شهرسازي در سفر اخير خود به شهرستان كازرون ، دستور تامين زمين براي سه هزار و 200 نفر از متقاضيان مسكن مهر در اين شهرستان را صادر كرد .
وي ادامه داد:با توجه به اين دستور، مقرر شده است امور مربوط به تامين زمين براي احداث مسكن اين تعداد از متقاضيان بدون تصويب در شوراي مسكن و كميسيون ماده پنج انجام شود.
رييسي بيان كرد:افزون بر اين نيز در اين سفر، مصوبه مجوز احداث مسكن مهر در پنج شهر از توابع شهرستان كازرون از وزير مسكن و شهر سازي اخذ شد كه به زودي عمليات ساخت آنها آغاز خواهد شد.
فرماندار كازرون اظهار داشت: مشكل تامين زمين براي احداث بيمارستان 200 تختخوابي در شهر قائميه اين شهرستان نيزبرطرف شده است و ظرف چند روز آينده كلنگ احداث آن به وسيله وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به زمين زده خواهد شد.
رييسي در قسمت ديگري از سخنان خود گفت: در بهمن ماه امسال و براي نخستين بار جشنواره گل نرگس در اين شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحيه مقاومت كازرون هم در اين نشست با اشاره به در پيش بودن هفته گراميداشت بسيج اظهار داشت: بسيج ، پشتوانه انقلاب اسلامي است و اين واژه تنها در دايره المعارف انقلاب اسلامي معنا مي يابد.
سرهنگ شهريار اسلامي افزود: بسيج وام دار هيچكس نيست و به باند و گروه خاصي تعلق ندارد و فقط زير پرچم ولايت و بيرق اسلام و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب است.
وي بيان داشت: دشمن در مقابل ما ساكت ننشسته و براي مقابله با ما در پي برنامه ريزي است و از اين رو مي بايست در همه زمينه ها هوشيار و آگاه باشيم.
در اين نشست سيد نعمت الله خرسندي و كامران پوريان به ترتيب به عنوان سرپرست بخشداري هاي مركزي و كوهمره نودان كازرون ، معرفي شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷