پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۰
دهقان ناصرآبادي:
دهقان ناصرآبادي بيان داشت: عدم وجود كتابخانه مجهز و كمبود خوابگاه دانشجويي از ديگر مشكلات دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان كازرون است.وي رسالت اصلي و عمده دانشگاه را علمي دانست و افزود: جو و فضاي دانشگاه‌ها بايد به دور از سياست‌بازي باشد

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي رسالت اصلي و عمده دانشگاه را علمي دانست و گفت: جو و فضاي دانشگاه‌ها بايد به دور از سياست‌بازي باشد.

به گزارش خبرنگار كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي صبح امروز درهمايش رؤساي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي منطقه يك كشور اظهار داشت: با توجه به ظرفيت‌ها و نيروهاي با استعدادي كه در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان وجود دارد اما اين دانشگاه هنوز به جايگاه واقعي خود دست نيافته و با مشكلاتي مواجه است.‌

وي با بيان اينكه رشته پزشكي حرفه‌اي در دانشگاه بدون وجود بيمارستان براي انجام فعاليت‌هاي كارآموزي دانشجويان اين رشته، مفهومي ندارد، ادامه داد: با توجه به اينكه در دانشگاه آزاد اسلامي كازرون رشته پزشكي حرفه‌اي وجود دارد، اما هنوز فاقد بيمارستان ويژه براي كارآموزي دانشجويان است كه اين يكي از عمده‌ترين مشكلات اين دانشگاه محسوب مي‌شود.

دهقان ناصرآبادي بيان داشت: عدم وجود كتابخانه مجهز و كمبود خوابگاه دانشجويي از ديگر مشكلات دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان كازرون است.

وي رسالت اصلي و عمده دانشگاه را علمي دانست و افزود: جو و فضاي دانشگاه‌ها بايد به دور از سياست‌بازي باشد.

در ادامه اين نشست مهدي شجاعي فرد دبير دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي منطقه يك كشور با بيان اينكه مدت چهار سال است كه دانشگاه‌هاي اين منطقه شامل استان‌هاي فارس، بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد به لحاظ كيفي و كمي داراي مقام نخست در كشور است گفت: با احتساب 10 هزار دانشجو كه امسال در دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي منطقه يك كشور پذيرفته شده اند، هم‌اينك 27 هزار دانشجو در دانشگاه‌هاي اين منطقه به تحصيل اشتغال دارند.

در حاشيه اين مراسم رئيس دانشگاه آزاد كازرون با بيان اينكه امسال مجوز هشت رشته جديد فني مهندسي در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته در اين شهرستان گرفته‌ايم، اظهار داشت: اين رشته‌ها شامل كارشناسي ناپيوسته الكترونيك، مخابرات، صنايع غذايي و عمران در دو گرايش، مهندسي پزشكي پيوسته و رشته كامپيوتر ناپيوسته است و از بهمن ماه امسال در اين رشته‌ها دانشجو مي‌پذيريم.

سياوش شريفي، از وجود 174 نفر عضو هيئت علمي در دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان كازرون خبر داد و تصريح كرد: اكنون 7 هزار و 200 دانشجو در 46 رشته تحصيلي در دانشگاه آزاد اسلامي كازرون به تحصيل مشغول هستندكه از ميان اين رشته‌هاي تحصيلي دو رشته به دكتراي حرفه‌اي و دكتراي دامپزشكي اختصاص دارد.

وي بيان داشت: هم‌اكنون فضاي آموزشي اين دانشگاه 64 هزار مترمربع است كه در آينده اين ميزان به 23 هزار مترمربع افزايش مي‌يابد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
0
سلام
به اين بزرگوار بفرماييد شما كه نه اهل سياستيد و نه اهل دانشگاه پس بهتره همون هواي درياچه پيرشون و تنگ چوگان و .... داشته باشيد.
چقدر خوبه آدم در زمان خاموشي خاموش باشد و در زمان حرف روشن
خشتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
0
چه عجب ایشون یه صحبتی کرد فهمیدیم نماینده هم داریم کم کم داشتیم فراموش میکردیم ایشون نماینده است.خدا وکیلی این اقا که در زمان انتخاب کابینه حداقل هر نماینده دو بار نوبتش میشد تازه اگه نمیخواست بیشتر نظر بده با دکتر محمد صادقی که عضو هیئت رئیسه مجلس بود قابل مقایسه است.به امید بازگشت نماینده فعال و کاری به شهرستان
تات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
دانشجوی ایرانی و اسلامی باید سیاسی باشد.دانشجو اگر سیاسی و اگاه نباشد پس کشور را چه کسی اداره خواهد کرد و ضعف ها رو چه کسی خواهد گفت.
براتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
بله ما فعا لیتهای دکتر دیدیم دیدیم که دکتر در طول چهار سال هم تونل بناف و هم سالن های ورزشی بسیاری و هم گاز رسانی به روستاها و راه سازی و ساخت بیمارستان و پرو زهای دیگری برای شهرستان به ارمغان اوردند به امید موفقیت برای دهقان و همه مسولین شهرستان
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
0
بوی سوز می یاد .
می خواهید شما هم بشنوید
نظرات بالارو بخونین
عباس اولیایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
سلام
از نمایندگی آقای دهقان فقط 3سال میگذره در عجبم که چرا این آقا چقدر زود فراموش کردند در جمع دانشجویی قبل از انتخابات که در منزلی واقع در باغ آسیایی گرفته بودند گفتند دانشجو باید پیگیر اوضاع سیاسی باشد!!!!!!!!!!
جناب آقای دهقان قرار نیست برای اینکه خبر ساز شوید هر سخنی را به زبان بیاورید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹