پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰
دكتر عليرضا يوسفي از تاريخ 29 مهرماه تا هشتم آبان ماه در سايت كازرون نما، پاسخ‌گوي پرسش‌هاي همشهريان عزيز و دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون است. شما مي‌توانيد با ورود به قسمت ميهمان كازرون‌نما و از طريق تكميل فرم نظردهي اين قسمت پرسش‌هاي خود از ايشان را مطرح كنيد.
دكتر عليرضا يوسفي از تاريخ 29 مهرماه تا هشتم آبان ماه در سايت كازرون نما، پاسخ‌گوي پرسش‌هاي همشهريان عزيز و دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون است. شما مي‌توانيد با ورود به قسمت ميهمان كازرون‌نما و از طريق تكميل فرم نظردهي اين قسمت پرسش‌هاي خود از ايشان را مطرح كنيد.
براي ورود به اين بخش كليك كنيد.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
24
0
با عرض سلام حدمت استاد محترم:
ضمن تشکر از شما استاد عزیز جهت امکان برقراری این ارتباط، سوالی که همواره در ذهن بنده می باشد این است که چرا این همه دیکتاتوری در بخش برق حاکم است؟
چرا همواره دکتر .... نظر خود را بر همه دیکته می کنند و ظاهرا هم دموکراسی رعایت شده است؟
چرا هر کسی نظری مخالف با دکتر ر.... داشته باشد (ولو نظر حق) محکوم به فنا است؟
چرا با مهندس آزادیان اینگونه برخورد می شود؟ (شنیدن حرفهای مهندس آزادیان و عکس العمل گروه برق خود شنیدنی است. البته همواره گروه برق را هم دکتر ر.... تحریک می کند)
بد نیست سری به وضعیت پروژهای بخش برق بزنید. البته برای حرف خودم سند هم دارم. می توانید به قراداد پروژهای بخش برق که همین امروز و ساعت در بخش مالی است مراجعه کنید و فقط لیست دانشجویان اساتید محترم را چک کنید به راحتی خواهید دید که چه ...هایي توسط اعضای محترم گروه و در راس گروه آقای دکتر ر.... رخ می دهد؟
با تشکر فراوان از شما استاد عزیز از جهت امکان برقراری این ارتباط.
باز هم تاکید می کنم همین امروز سری به قرداد پروژهای برق بزنید، به نتایج جالبی خواهید رسید. البته اگر دکتر ر..... با زبان....
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
34
1
سوال 38 : باسلام ماانتظارداريم درصورت امكان به كيفيت غذاي دانشجو اهميت دهيد وديگراينكه حس ناسيوناليستي را كنارگذاشته وعدالت محوروباهمه برخورديكسان داشته باشيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
25
0
سئوال 39:
سلام خدمت جناب دکتر...دلم از این دانشگاه و بخش برق پر...
بهتره شما اطرافیان رو بهتر بشناسید.دکتر ر... همین ادم اروم که بدون در نظر گرفتن هیچی ک... رو کرد رییس بخش ... ..ک... رو کردن رییس بخش که مثل برده بگه چشم چشم..ولی برای دانشجو هیچی شعور نداره...خیلی بی ادب انگار نه انگار که داری باهاش صحبت می کنی..باند م... ج.... ک.... ر.... به نظر من یک گروه مافیایی که ....تو رو خدا تشریف بیارید تو بخش برق از دانشجو بپرسید ببینید جی جوابتونو میدن..حق رییس بخشی مهندس قنبریان که رشتشم قدرت نه ک... چاپلوس..حالا شما جناب دکتر می تونید تحقیق کنید و بعد تصمیم بگیرید...بخدا تو این دانشگاه حق الناس حرف اول می زنه..نورابادی هوای خودشونو دارن و کازرونی هم همین جور...بدبخت بچه شیراز...ولی دکتر بخدا خیلی نامردن..از همین ر... گرفته تا .... ج... رو هم ببینید خیلی مودب ولی خدا می شناستش..برادرش هیچی بلد نبود ورودی 84 براش نمره می گرفت گ... الانم مهندس درس الکترو مغناطیس به این سختی با داداش جونش گرفت کلاسم نرفت شد 19 خوبه بخدا.مدیر آموزشم ن... فقط اگه دخ... باشی می خنده و کارتو راه می ندازه..تو رو خدا اقدام کنید همچین امتحان سخت و نمره بد برای پول بیشتر..شما الان خیلی چیزا رو می دونید در نتیجه پیش خدا باید جواب بدید...نامه حضرت علی به مالک اشتر:ای مالک در کارهای کارمندانت بنگر انهایی که بهتر با سخاوت تر هستن رو انتخاب کن ....دکتر یا علی بگو برو جلو..اینم ایمیل من امار کل کارمند و استادا رو دارم..می تونم کمکتون کنم...arsalan_hot65@yahoo.com
------------------------------------------
كازرون نما: با توجه به اتهاماتي كه متوجه بعضي از افراد شده است و نيز امكان پي‌گيري دقيق تر توسط دكتر يوسفي از طريق ايميل ارائه شده توسط اين كاربر، اسامي موجود در اين سئوال حذف شد و فقط به حرف اول فاميل آنها اكتفا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴