پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
ماجراي بركناري طهماسبي چه بود؟
روابط عمومي فرمانداري كازرون طي اطلاعيه اي كه در سايت اين فرمانداري قابل مشاهده است خبر كازرون نما مبني بر بركناري طهماسبي، بخشدار كوهمره نودان را به صورت رسمي تكذيب كرد. اما به راستي ماجراي بركناري طهماسبي چه بود؟

روابط عمومي فرمانداري كازرون طي اطلاعيه اي كه در سايت اين فرمانداري قابل مشاهده است خبر كازرون نما مبني بر بركناري طهماسبي ، بخشدار كوهمره نودان را به صورت رسمي تكذيب نمود.

متن اين تكذيبيه به شرح زير است :

" در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر برکناری بخشدار کوهمره نودان در برخی سایت ها منتشر شد که خلاف واقع بود. لذا ضمن تکذیب این قبیل شایعات اعلام می داریم که جناب آقای طهماسبی بخشدارکوهمره نودان در آن بخشداری مشغول به خدمت می باشد."

اما به راستي ماجراي بركناري طهماسبي چه بود؟

بر اساس گزارش خبرنگار كازرون نما صبح روز چهارشنبه از جانب آقاي اژدر معاون فرماندار كازرون با طهماسبي تماسي برقرار شده و وي را از بركناريش از اين سمت آگاه مي سازند. پس از آن ابلاغيه اي را جهت " آقاي مهندس كامران پوريان " كه از كارمندان بخشداري مذكور مي باشد با امضاي غلامرضا اژدر معاون فرمانداري كازرون و با رونوشت به "استانداري فارس، اداره آموزش و پرورش كوهمره نودان و آقاي طهماسبي" ارسال شده و از آقاي پوريان درخواست مي شود امورات بخشداري را تا انتخاب بخشدار جديد بر عهده گيرند.

اين همه در حالي اتفاق افتاده است كه فرماندار كازرون در سفر عتبات عاليات به سر برده و معاون فرماندار كازرون نيز در زمان برخورداري شهرستان از فرماندار قانوني، اجازه‌ي عزل بخشدار را جز با هماهنگي فرماندار و مقامات استان نداشته است. 

ارسال رونوشت اين اقدام به استانداري فارس سبب مي شود از جانب مقامات مسوول با فرمانداري كازرون تماس گرفته شده و ضمن ابطال اقدام معاون فرماندار كازرون، آقاي طهماسبي به محل خدمت خود باز مي گردند كه البته اين امر نيز به صورت ضمني در خبر قبلي كازرون نما مورد اشاره واقع شده بود.

نكته اي كه ممكن است مورد توجه كاربران محترم كازرون نما قرار گيرد نوع شماره گذاري نامه‌ي عزل آقاي طهماسبي است.
 
بر اساس گزارش خبرنگار كازرون نما نامه ي مذكور به تاريخ 1389/08/04 و با شماره 1015 مي باشد در حالي كه روال شماره گذاري نامه هاي فرمانداري به نحو ديگري است. به عنوان مثال اگر فرض را بر صحت شماره نامه ي مورد بحث قرار دهيم قائدتا بايد شماره نامه  5651/2/1015/89  مي بود كه اين امر نيز بر ابهامات اين جريان مي افزايد.

بر همين اساس به نظر مي رسد اگر فرمانداري كازرون و مسئول تكذيب كننده‌ي خبر كازرون نما، اصراري بر تكذيب خبر مذكور و صحت ادعايشان دارند بهتر است در اين رابطه نيز توضيحات مبسوطي را ارايه دهند تا خوانندگان محترم از چند و چون كار بيشتر مطلع شوند.

در انتها كازرون نما از همه ي مسوولين درخواست مي كند كه ضمن پذيرش اشتباهات خود در صدد جبران آن برآيند نه آن كه ديگران را متهم به دروغ گويي كنند.

كازرون نما، منتظر دريافت توضيحات احتمالي مقامات مسئول فرمانداري كازرون (در نبود فرماندار شهرستان) مي باشد.


 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول شعباني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
0
0
واسه چي بخوان عوضش كنن مگه ايشون كه اومده گفته بايد فلان محور جاده اتوبان بشه مردم جونشون رو دارن بخاطر ايمن نبودن اين جاده ها از دست ميدن بد گفته.لابد بايد مثل خودشون سكوت كنن.از بوجه هاي هنگفت بخوره تا هيچي نگن.اي دنيا.ميدونم نظرم رو نميزاري
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴