پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
فرماندار كازرون:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، فرماندار كازرون پيش از ظهر امروز در بازديد سرزده خود از مجتمع آموزش عالي اين شهرستان به همراه فرهاد خرمايي رئيس دانشگاه از مركز فناوري اطلاعات شماره يك و دو ، آزمايشگاه فيزيك، آزمايشگاه اپتيك، كتابخانه مركزي دانشگاه و يكي از كلاس‌هاي درس اين مجتمع دانشگاهي بازديد كرد.

فرماندار كازرون مراكز علمي را از مهم‌ترين و زيربنايي‌ترين اركان يك كشور دانست و گفت: جامعه قدرتمند نيازمند تقويت زيرساخت‌هاي علمي خود است.

 

به گزارش خبرنگار كازرون نما، فرماندار كازرون پيش از ظهر امروز در بازديد سرزده خود از مجتمع آموزش عالي اين شهرستان به همراه فرهاد خرمايي رئيس دانشگاه از مركز فناوري اطلاعات شماره يك و دو ، آزمايشگاه فيزيك، آزمايشگاه اپتيك، كتابخانه مركزي دانشگاه و يكي از كلاس‌هاي درس اين مجتمع دانشگاهي بازديد كرد.

 

كاووس رئيسي در بازديد از كلاس درس دانشجويان رشته مهندسي فناوري اطلاعات ورودي 89 ضمن آشنايي با وضعيت اين رشته و موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي بخش مهندسي فناوري اطلاعات اين مجتمع دانشگاهي اظهار داشت: فعاليت‌هاي علمي در محيط دانشگاهي بايد همراه با تحقيق و پژوهش باشد.

 

وي با بيان اينكه علم بدون پژوهش نه كاربردي است و نه مفيد افزود: از فعاليت‌هاي علمي حمايت تمام جانبه مي‌كنيم و در اين راستا از فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي هر دانشجويي كه در حوزه پژوهش كار برجسته‌اي انجام دهد از فرمانداري جايزه ويژه دريافت مي‌كند.

 

فرماندار كازرون در ادامه در ديدار با رئيس مجتمع آموزش عالي كازرون، مراكز علمي را از مهم‌ترين و زيربنايي‌ترين اركان يك كشور عنوان و خاطرنشان كرد: جامعه قدرتمند نيازمند تقويت زيرساخت‌هاي علمي خود است.

 

رئيسي پوشش و حجاب يرادران و خواهران مجتمع دانشگاهي كازرون را مناسب توصيف و از مديريت مدبرانه فرهاد خرمايي رئيس مجتمع آموزش عالي كازرون به دليل پيشرفت‌ها و تلاش‌هاي انجام شده براي توسعه اين مجتمع دانشگاهي و جدي گرفتن و عملي كردن طرح حجاب و عفاف در اين دانشگاه تقدير كرد.

 

در ادامه اين جلسه رئيس مجتمع آموزش عالي كازرون با بيان اينكه دانشكده علوم پايه و پرديس دانشگاه سلمان فارسي با زيربناي 12 هزار مترمربع در زمين اصلي اين دانشگاه واقع در جاده دوان، هم‌اكنون در مرحله اسكلت‌بندي است، از پيش بيني يك ميليارد و 600 ميليوني براي فاز نخست اين طرح خبر داد و افزود: با تحقق اعتبارات هيئت دولت و با تأمين هزينه‌هاي فازهاي بعدي اين پروژه شاهد عملي شدن كامل مصوبه هيئت دولت در دور دوم سفرهاي استاني به استان فارس و محقق شدن آرزوي مردم شهرستان كازرون مبني بر تأسيس دانشگاه سلمان فارسي مي‌شويم.

 

فرهاد خرمايي با درخواست از فرماندار كازرون براي حمايت از تأسيس مراكز رشد زير نظر پارك‌هاي علم و فناوري در حمايت از طرح‌ها و پروژهاي علمي گفت: تأسيس اين مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري به عنوان فرصت‌هاي مناسب براي افراد مستعد است كه با اعطاي وام و كمك‌هاي بلاعوض به طرح‌هاي علمي و افراد نخبه براي رشد علم و پژوهش، آينده علمي كشور و پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي ايران عزيز را تضمين مي‌كند.

 

فرماندار كازرون نيز با استقبال از پيشنهاد رئيس مجتمع آموزش عالي كازرون مبني بر تاسيس مراكز رشد زير نظر پارك‌هاي علم و فناوري از حمايت خود از اين طرح خبر داد و تصريح كرد: در صورت اجرايي شدن اين طرح (مركز رشد) در كازرون، مكان مناسبي را براي اين امر اختصاص مي‌دهيم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳