پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
امام جمعه كازرون:
اين هفته فرصت مناسبي است كه هرساله نيروي انتظامي عملكرد خود را مورد بازبيني قرار دهد و به ويژه در سال همت مضاعف، كار مضاعف براي پي بردن به نقاط قوت و تقويت آن و رفع نقاط ضعف كه به طور طبيعي در هر مجموعه‌اي وجود دارد، تلاش بيشتري داشته باشد.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه در فتنه‌هاي اخير نيروي انتظامي مورد هجمه قرار گرفت، گفت: دشمن‌ اقتدار، صلابت و ديانت نيروي انتظامي را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند يكشنبه ‌شب در جمع نيروهاي انتظامي شهرستان كازرون كه مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: هفته نيروي انتظامي هفته نمايش صلابت و اقتدار تامين كنندگان امنيت نظام جمهوري اسلامي است و اين هفته فرصت مناسبي است كه هرساله نيروي انتظامي عملكرد خود را مورد بازبيني قرار دهد و به ويژه در سال همت مضاعف، كار مضاعف براي پي بردن به نقاط قوت و تقويت آن و رفع نقاط ضعف كه به طور طبيعي در هر مجموعه‌اي وجود دارد، تلاش بيشتري داشته باشد.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي در بين نيروهاي مسلح بيشترين ارتباط را با مردم داشته، در معرض ديد و قضاوت مردم و در ويترين نظام قرار دارد، افزود: مقوله امنيت بدون مشاركت مردم امكانپذير نيست و هرچه رضايتمندي مردم بيشتر شود، وضعيت نيروي انتظامي نيز بهتر مي‌شود.

خرسند با تاكيد بر ارتباط بيشتر نيروي انتظامي با مردم، اين نيرو را از مردم دانست و تصريح كرد: مردم بايد با ديدن پليس به خود ببالند و احساس امنيت كنند.

وي با بيان اينكه به فرموده مقام معظم رهبري نيروي انتظامي مظهر ديانت، اقتدار، هوشياري و هوشمندي است، ادامه داد: پرسنل اين نيرو بايد از متدين‌ترين و سالم‌ترين افراد اجتماع تشكيل شود چراكه با آبروي مردم سر و كار دارند و از حد و حدود و نواميس مردم محافظت مي‌كنند و همچنين آنها بايد توجه به مسائل ديني داشته باشند كه در اين ميان وظيفه عقيدتي سياسي دوچندان مي‌شود.

خرسند با تاكيد بر مهرباني و عطوفت با مردم و مقتدرانه عمل كردن با مخلان در حراست از مرزها از سوي نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي انتظامي بايد براي عموم مردم مايه آرامش و براي مخلان امنيت مايه ناآرامي باشد و همچنين امنيت را براي مردم برقرار و از مخلان صلب كند كه اين در گرو اقتدار است.

وي با تاكيد بر هوشياري پرسنل ناجا گفت: نيروي انتظامي بايد هوشيار باشد و بداند كه امروز عملكرد او زير ذره‌بين بوده و مورد قضاوت مردم، دوست و دشمن است.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه‌ دشمن، اقتدار، صلابت و ديانت نيروي انتظامي را نشانه گرفته است، گفت: در فتنه‌هاي اخير نيروي انتظامي مورد هجمه قرار گرفت و دشمن مسائل كهريزك را چنان برجسته كرد تا خدمات نيروي انتظامي تحت‌الشعاع قرار گيرد از اين رو بايد سعي شود درصد خطا به حداقل برسد.

خرسند تشويق و توبيخ را اصلي دانست كه بايد در تمام نيروهاي مسلح وجود داشته باشد و ادامه داد: مردم نشان داده‌اند كه در مقابل خدمات ساكت نمي‌نشينند و همچنان كه در صورت مشاهده ناامني شكايت مي‌كنند، در صورت مشاهده خدمات و قاطعيت، قدردان هستند.

وي با بيان اينكه قبل از انقلاب مردم پليس را بيگانه مي‌دانستند، افزود: امروز مردم، نيروي انتظامي را فرزند خود مي‌دانند و اين اعتماد مردم بزرگ‌ترين سرمايه براي نيروي انتظامي است.

امام جمعه كازرون در پايان خواستار تخصيص اعتبار بيشتر به نيروي انتظامي شد و گفت: اختصاص امكانات بيشتر به پاسگاه‌هاي نيروي انتظامي موجب ايجاد انگيزه مي‌شود.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اذان صبح
۰۴:۳۹:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۹:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۰۷:۲۷