پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۸
كازرون ‌نما
در يكي از اسناد محرمانه ساواك درباره پخش اعلاميه در دبيرستان بواسحاق و مبارزات مردم انقلابي كازرون با رژيم طاغوتي پهلوي و نيز تلاش ساواك براي نفوذ در انقلابيون چنين آمده است:
 
روز 8/10/36 در دبيرستان بواسحق شهرستان كازرون اعلاميه‌هايي تحت عنوان اربعين شريعتي و زندگينامه مجاهد شهيد مهندس علي اصغر بديع زادگان در سر كلاس دست به دست دانش آموزان گشته و اظهار مي‌داشتند كه پس از مطالعه به طور غير مستقيم به دوستان خود بدهيد.
 
نظریه شنبه: خبر صحت دارد دو نسخه از اعلاميه‌هاي فوق به پيوست تقديم مي‌گردد.
 
نظریه یکشنبه: نظريه شنبه تأييد مي‌شود. اعلاميه فوق در سر كلاس دوم نظري دبيرستان بواسحاق روي ميز معلم گذاشته شده بود كه پس از اينكه دانش آموزان وارد كلاس مي‌شوند برداشته و دست به دست مي‌دهند. 2- به منبع آموزش‌هاي لازم داده شد تا نسبت به شناسايي عاملين يا عامل، تحقيقات لازم معمول دارد. 3- نتايج حاصله متعاقباً گزارش خواهد شد.
 
نظریه چهارشنبه: نظريه يكشنبه تأييد مي‌گردد. 2- شهرستان‌هاي كازرون و جهرم در استان فارس كانون افراد قشري مذهبي و منحرف الفكر گرديده و اخيراً تجري و فعاليت مضره آنان در زمينه پخش اعلاميه‌ها و دست‌نوشته‌ها و نوشتن شعار روي ديوار در معابر عمومي و تحريك افزوده شده. آلودگي هرچه بيشتر اين شهرستان‌ها در آتيه قابل پيش‌بيني است. به رهبران عمليات در مورد تلاش در نشان كردن و استخدام منابعي كه به اين افراد دسترسي دارند آموزش‌هاي لازم داده شد. نتيجه حاصله به موقع گزارش خواهد شد.
 
نظریه 7 / هه: نظر سلسله مراتب مورد تأييد است. 2- در مورد نفوذ در اهداف و مشاهده عوامل منحرف [ناخوانا] است عمليات مربوطه تأكيد و آموزش مداوم و [ناخوانا] داده شد.
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹