پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۱۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
جلسه شوراي اداري شهرستان كازرون در مجتمع فرهنگي هنري قائميه با حضور امام جمعه قائميه استاندار فارس و هيئت همراه فرماندار شهرستان كازرون نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد.

جلسه شوراي اداري شهرستان كازرون در مجتمع فرهنگي هنري قائميه با حضور امام جمعه قائميه، استاندار فارس و هيئت همراه، فرماندار شهرستان كازرون، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد.

در اين جلسه رئيسي فرماندار كازرون ضمن تقدير و تشكر از استاندار فارس و هيئت همراه اولين اولويت كاري خود را تكريم ارباب رجوع دانست.

وي با اشاره به عدالت محوري و فساد ستيزي حركت به سمت تحقق اين امر از دورترين نقطه كازرون تا مركز شهر كازرون را سرلوحه كار خود دانست.

ايشان اشتغال را دغدغه امروز دولت دانست و با ترسيم دو خط قرمز در بحث مسكن مهر و اشتغال در اين مهم تأكيد كرد.

رئيسي در بعد سياسي با اشاره به اينكه نه اعتقاد به چپ دارم و نه اعتقاد به راست، افزود بايد كار با جديت و شبانه روزي انجام گيرد تا نورچشمي هاي ما كه عامه مردم هستند مشكلاتشان برطرف شود.

حجه الاسلام عاقلي امام جمعه قائميه نيز با خيرمقدم به محضر جمع حاضر در جلسه در بياناتي اهانت به ساحت قرآن كريم را محكوم نمودند. ايشان در ادامه حفظ نظام را اوجب واجبات دانستند.

امام جمعه قائميه در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت كه خواسته اوليه مردم ارتقاي بخش چنارشاهيجان به شهرستان و تبديل شدن فرمانداري كازرون به فرمانداري ويژه است.

وي در ادامه افزود: با نظر به اين كه جهت گيري دولت فرهنگي است و بنا به فرموده مقام معظّم رهبري كه اولويت بندي در كارها را خواسته بودند، ضمن انتقاد از روند ساخت مصلي در قائميه كه دو سال متوقف شده از ساتاندار خواست تا از نزديك روند اجرايي اين امر را مورد ارزيابي قرار دهد.

در ادامه جلسه دهقان ناصر آبادي با اشاره به ويژگي هاي دولت نهم و دهم دولت هاي شهيدان رجايي و باهنر و دكتر احمدي نژاد را شاخص دانستند.

نماينده مردم در مجس شوراي اسلامي با تأكيد بر سانحه ساز بودن جاده قائميه به راهدار و دشت ارژن در گذشته افتتاح اين طرح ها را نقطه مثبتي دانست.

وي همچنين محور قائميه را گلوگاه بين چند استان ناميد و در رابطه با شهرستان شدن بخش چنارشاهيجان به ايراد سخناني پرداخت كه با تكبير جمع همراه شد.

وي در ادامه افزود: بحث ساخت بيمارستان در دور اول سفر استاني تصويب شده بود كه با 40% اعتيار مردمي و 60% اعتبار دولتي ساخته شود ولي با شرايطي كه مردم نطقه توانايي تأمين اين اعتبار را نداشتند در سفر دور دوم هيئت دولت با تصويب بيمارستان 10 تخت خوابي و با اعتبار كامل دولتي موافقت شد. ولي باز هم ما با توجه به نياز بخش معترض به اين قضيه شديم كه بايد بيمارستان 32 تخت خوابي داشته باشيم.

دهقان ناصرآبادي با اشاره به سخنان فرماندار كازرون مبني بر ايجاد اشتغال افزود: ايجاد اشتغال نياز به زير ساخت دارد كه زير ساخت آن ايجاد مركز فني و حرفه اي بخش چنارشاهيجان است.

وي همچنين استقرار اداره ثبت اسناد و املاك را در بخش چنارشاهيجان ضروري دانست و بر ايجاد شهرك صنعتي در بخش قائميه كازرون و بالاده تاكيد كرد.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي خواستار پيگيري وضع گازرساني به روستاهاي در مسير لوله هاي گاز شد.

وي با اشاره به كمبود اعتبار شهرداري هاي قائميه و نودان خواستار تخصيص اعتبار در اين زمينه شد.

وي با بيان سخناني پيرامون پمپ گاز CNG قائميه و مرتفع نشدن مشكلات آن خواستار حل اين مشكلات از سوي ادارات ذيربط شد.

وي در خاتمه بر حل مشكلات مردم تأكيد كرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بي نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
0
0
يك انسان نچندان ... همچون نماينده نچندان ... بايد راي شهر كازرون اينچنين خراب كند
ايشان بايد بداند كه با همت و راي شهر كازرون به نمايندگي مردم چندان محترم كازرون انتخاب گرديد . ولي هم اكنون كه مي داند راي مردم كازرون پشتيبان او نيست سراغ مردم قائميه رفته است.
حداقل به مردم شريف قائميه مي گويم. شما گول اين آدم را نخوريد
از ايشان كاري بر نمي آيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
0
0
انصافا از اين نماينده پيگير ودلسوز بايد خسته نباشي گفت
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
0
0
اقای دهقان از جناب شیخ اصلاحات کروبی چه خبر ؟ مثل اینکه کتک مفصلی از ملت خورده. زنده باد کازرون بزرگ و یک پارچه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵