پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۳
عليرضا جاشويي

چند روز پيش شنيديم و در برخي نشريات خوانديم كه سازمان بازرسي قوه قضائيه، دفتر امور شهري استانداري و شوراي اسلامي استان، امروز پس از هشت ماه از گذشت عمر شهرداري مهندس تدين تازه فهميده اند كه ايشان ماهي دو ميليون تومان بيشتر از حقوق و مزاياي شهردار، حقوق يا همان حق المشاوره دريافت مي كنند! لذا لطف نموده و علم مخالفت با اين بدعت ناپسند را بلند كرده اند. و اين نشان از آن است كه اين نهادهاي نظارتي و دستگاه هاي اجرايي در خواب غفلت به سر مي برند.

 

شوراي شهر مصوبه پرداخت دو ميليون اضافي را حدود 2ماه پس از آمدن شهردار محترم مصوب كرده و به اين مراكز اعلام نموده اند. يعني در ارديبهشت ماه، پس چه شده كه سازمان محترم بازرسي از اين قضيه تازه امروز مطلع شده و اقدام نموده است؟! در اين ميان چه كسي مقصر است؟ فرمانداري يا فرماندار سابق كه بدون دقت نظر و بررسي دقيق، اعتراضي به اين مصوبه ننموده است؟ مسئول حراست شهرداري كه بي تفاوت و بدون هيچگونه احساس مسئوليتي از كنار اين قضيه گذشته و آنرا به مراكز مربوطه گزارش نداده؟ شوراي استان كه پس از هفت ماه از اين مصوبه مطلع شده و در اين مدت دقت مطالعه مصوبات شوراي شهر كازرون را نداشته است؟ دفتر شهري استانداري كه در اين قضيه مانند خيلي ها خود را به بي خيالي زده و از كنار اين بدعت نابجا سرسري گذشته است؟یا نه، همه ی این دستگاه ها وظیفه خود را انجام داده و به موقع اعتراض خود را اعلام کرده اند ولی موش در انبار شورا برده و همه ی این نامه ها را جویده و از بین برده استو نگذاشته به موقع تصمیم گیری شود.  واقعاً مقصر كيست؟  و تكليف هزينه هاي پرداخت شده در اين مدت چه مي شود؟

 

آيا شوراي شهر فقط همين مصوبه اش تخلف بوده؟ آيا كسي ناظر بر مصوبات آنان نبوده و بادي وزيده و اين مصوبه رو شده؟ تكليف بقيه مصوباتي كه با قانون مغاير است چه مي شود؟ ضررهايي را كه شورا به دليل ناكارآمدي يا ندانستن قوانين و يا سليقه گرايي و بدون كارشناسي به شهر زده است را چه كسي جبران مي كند؟

 

اين حق مردم كازرون است كه بخواهند اگر قصوري از كسي سرزده، او را شناسايي و با او برخورد شود تا قصه ي ((كي بود؟ كي بود؟ من نبودم)) بر سر اين شهر نيايد.

 

در آخر ذكر اين مسئله ضروري است كه اگر هوشياري دستگاه ها و نهاد هاي نظارتي وجود داشته باشد نه با آبروي كسي بازي مي شود، نه بدعت هاي نابجا و ناروا و نادرست رواج مي يابد و صدها نه هاي ديگر.
 
كازرون نما از مقالات همشهریان عزیز با گرايشات مختلف فكري و سياسي و نیز پاسخ نهادهای مسئول استقبال مي‌كند.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
بابا چرا شما و دوستانتان مثل آقای صحرابان اینقد خودتونو اذیت می کنید تا این شهردارو و شورا رو خراب کنید والا به خدا مردم از عملکرد این شهردار راضی هستند و خدائیش با وجود کاهش درآمد شهرداری خیلی بهتر از آقای عسکری شما داره کار می کنه اگه هدفتون مچ گیری هست برین دنبال ریخت و پاشهای دوستانتنون،به خدا برای شما هم پست گذاشتن بنابراین به فکر تخریب دیگران نباشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
خب معلوم است چه کسی باید خسارت دهد. شهردار طبق مصوبه شورا این پول را میگرفته، پس این خسارت چند میلیونی باید از جیب شورا گرفته شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
آقا مقصر ماییم که به یه مشت .....رای دادیم تا برن تو شورا و به مال مردم چوب حراج بزنن
لولوي ممه خور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۴
0
0
ما كه ميدونيم شما كجاتون ميسوزه پس چرا آب رو يه جاي ديگتون ميريزيد. فكر كرديد اون ممه رو لولو برد.اگه نميدونيد تابگم .بگم.ميگما.بگم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵