پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۵۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۰
+ ویرایش سوم
حجت الاسلام و المسلمین خرسند بار دیگر در خطبه های نماز جمعه کازرون از خدمات مهندس صالح پور تجلیل کرد. در این مراسم که در فاصله بین دو نماز و بعد از پایان نماز عصر ادامه یافت برخی از مسئولین شهرستان و مردم با اهدای لوح و دسته گل از وی تجلیل کردند.
به گزارش خبرنگار کازرون نما؛ در مراسم نماز جمعه امروز کازرون از مهندس صالح پور فرماندار سابق شهرستان تجلیل شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین خرسند بار دیگر در خطبه های نماز جمعه کازرون از خدمات مهندس صالح پور تجلیل کرد. در این مراسم که در فاصله بین دو نماز و بعد از پایان نماز عصر ادامه یافت برخی از مسئولین شهرستان و جمعی از مردم با اهدای لوح و دسته گل از وی تجلیل کردند.

همچنین لوح تقدیر ائمه جمعه شهرستان کازرون توسط حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون در بین دو نماز به وی تقدیم شد.

مهندس صالح پور نیز بعد از گرفتن لوح از دست امام جمعه به ایراد سخن پرداخت. وی در سخنان خود از اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان با ذکر نام از همکاریشان در طول تصدی فرمانداریش در کازرون تشکر کرد.

مهندس صالح پور در قسمتی از سخنان خود گفت: گرچه بعضی معتقدند پذیرش مسئولیت در شهر و دیار خود و خدمت کردن به شهر خود مشکل است ولی خدا می داند خدمت کردن به همشهریانم در طول این سالها را افتخار بزرگی می دانم و این نعمت را خداوند متعال نصیب من کرد.

پس از اقامه نماز عصر نیز جمعی از نمازگزاران و مسئولین شهرستان ضمن دیدار با مهندس صالح پور به مصافحه با وی پرداختند. گروهی نیز با اهدای گل احساسات خود را ابراز داشتند.
 
برای این مراسم حلقه ها و شاخه های گلی تهیه و توزیع شد که گفته می شود یکی از خیرین شهرستان نسبت به تهیه آنها اقدام کرده بود.
 
برخی از نمازگزاران نیز نسبت به برگزاری این مراسم بی سابقه و طولانی شدن مراسم نمازجمعه گلایه مند بودند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
jhj
|
-
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
0
0
ساعت11:40دقیقه امروز(جمعه5شهریور(از خیابان طالقانی داشتم رد می شدم که دیدم دفتر نشریه سلمان باز است و آقای... و... دارند دسته گل ها را می گذارند عقب پژو طوسی رنگ آقای حاصل احمدی و پس از رفتن به نمازجمعه آنها را بین برخی از مردم توزیع کردند.
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
0
0
من که خودم چشم داشتم دیدم مردم خودجوش اومدن. شما که دم از دین میزنید چرا ؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
0
0
با سلام خدمت مدیریت سایت کازرون نما
برادر عزیز شما یک روحانی هستی چرا چیزی که نه خدا به ان رضایت می دهد نه عقل وشرع بدون تحقیق با گرایش حزبی و جناحی یک خبر را در سایت درج می نمایید جواب خدا چطور می دهید مثلا گفته اید خبرنگار ما گفته است که بعضی از خیرین گل تهیه کرده اند وبین مردم تقسیم کرده ا ند و در جای دیگر بیان داشته است که مردم از طولانی شدن نماز جمعه خسته شده اند من شخصی هستم که هیچ گروه و جناحی در کازرون قبول ندارم ولی از شما می خواهم که خودتان روحانی هستی و داعی امر بمعروف داری از روی صدق سخن بگویید تا مردم خیال کنند بدون اغراض شخصی حرف می زنید بخدا قسم من بیست سال نماز جمعه نرفته بودم ولی این بار رفتم ودیدم که مردم برای آقای صالح پور چکار می کردنند من نمی دانم غرض شما از بیان اینگونه سخنان چیست شما ادعا دارید که حرف رهبر را گوش می دهید و عمل میکنید در صورتی که به وضوح خلاف آن را می بینیم امید است خداوند شمارا هدایتکند و به توفیق دهد که سخنان را از روی حقیقت تحقیق کرده وپذیرا باشیم .
-------------------------------------------------------------------------------
دوست عزیز
سلام
کازرون نما اطلاع رسانی دقیق را وظیفه خود می داند.
در این خبر هم بر تجلیل امام جمعه محترم، برخی از مسئولین شهرستان و جمعی از مردم با اهدای لوح و دسته گل از فرماندار سابق کازرون تصریح شده است. هم بر توزیع گلهایی که گفته می شود توسط یک خیر تهیه شده بود و هم بر گلایه برخی دیگر از نمازگزاران از برگزاری این مراسم بی سابقه و طولانی شدن مراسم نمازجمعه تصریح شده است.
ما همچنان بر صحت خبر خود پای می فشاریم چون هر سه خبر بر اساس مشاهدات خبرنگار کازرون نما تنظیم شده است.
به هر حال از توجه شما ممنونیم و حضور شما در نمازجمعه را تبریک می گوییم.
با تشکر
کازرون نما
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
0
0
اغلب نمازگزاران بعد از نماز عصر، نمازجمعه را ترک کردند و تعدادی که ماندند صد و خورده ای نفر بودند. تازه خیلی از همین هایی هم که ماندند برای تماشا ماندند نه اینکه سینه چاک آقای صالح پور باشند.
نمی دانم چرا عده ای اصرار دارند که جمع محدود خودشان را زیاد جلوه دهند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
عکس ها که چیز دیگری را نشان میدهد !
برومند
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
سلام

چند نکته جهت اطلاع امام جمعه عرض می کنم
جناب اقای خورسند طبق قانون جمهوری اسلامی هرکسی یک وظیفه ای دارد مثلا امام جمعه وظیفه مشخصی دارد و همچنین مسئولین اجرائی دولتی طبق همان ضابطه ابلاغی وظیفه خاص خود دارند
کجا سابقه دارد امام جمعه در نماز جمعه بدون حضور و اطلاع ومجوز مقامات عالی دولت از مسئولی تودیع کند ایا اینگونه مراسم از شمول وظائف امام جمعه هاست وایا بعدا هم ادمه پیدا خواهد کرد یا صرفا به خاطر صالح پور بوده است خدا وکیلی اگر به جای صالحپور شخص دیگری مثلا بی نیاز یا رصافیان .... بود این کار می کردید

اقای خورسند مشکل شهر ما صالحپور وامثال صالح پور نیستند که شما چند ماهی هست در تریبون نماز جمعه وغیرو اینگونه بحثها مطرح می کنید
مشکل اشتغال گرانی جاده پتروشیمی کمر بندی روشنائی تونل ووووووووو اینها مشکل شهر ما هست
صالح پور هرجند ادم خوبی بود ولی شایسته این همه وقت گیریها نبود
جناب اقای خورسند امام جمعه محترم
زمانی که اقای پرویزی با ان همه سابقه خوب به دستور محمد صادقی وتائید صالح پور وبدون اطلاع برداشنند چرا داد کسی در نیامد چرا صالحپور دفاع نکرد چرا زمانی که اقای جمشیدی این انسان زحمت کش برداشتند کسی حرفی نزد چرا هنر جویان که جانباز و فرزند شهید بود امثال صالحپور از او دفاع نکردنند
چرا زمانی که محمد صادقی اصرار بر تعویض اقای رضازاده که خودش هم جانباز بود و هم رزمنده وهم از خانواده شهدا کسی از او دفاع نکرد وحتی صالحپور از تعویض وی دفاع نمود کسی صدایش در نیامد
ودهها نمونه دیگر شاهد مدعی است

امید است تمامی اعمال ورفتار ما مورد م رضایت خداوند باشد
مهدی برومند
کازرون زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
مسولین کازرون نما!
فکر می کنم به خاطر شکست های پی در پی دچار افسردگی شده اید.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.همانطور که می فرمایید مراسم بی سابقه و کاملاً با شکوه بود.حسادت چشم ها را کور و گوش ها را کر می کند.ما با چشم خود مراسم تجلیل را دیده ایم و نیازی به خبرخبرنگاران شما نداریم.
یک شهروند از کوی آهنگران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
این جور تجلیل ها از انسان هایی می شود که دارای پیشینه ی سیاسی و مذهبی روشن و همگام با انقلاب هستند. شما مسولین کازرون نما متأسفانه چون دارای پیشینه ی سیاسی و مذهبی خوبی نیستید از روی حسادت حقایق را کتمان می کنید.
یکی از طرفداران و علاقمندان به سایت کازرون نما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
یک سوال از مدیریت محترم سایت
من خبر تجلیل از آقای صالحپور در نماز جمعه را شنیدم و علاقمند بودم که در آن مراسم شرکت کنم ولی متأسفانه فرصت پیدا نکردم.مثل همیشه انتظار داشتم که عکس های مربوط به این مراسم و گزارش تصویری بدون سانسور از سایت شما را ببینم ولی متأسفانه تا کنون چنین چیزی مشاهده نکرده ام. چرا؟
----------------------------------------------------
با سلام
گزارش مذکور در قسمت عکس سایت منتشر شد.
با تشکر
کازرون نما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
از خدا می خواهم دوتا چشم به شما بدهد تا حقیقت ها را ببینید شما هرکاری که امام جمعع انجام دهد می گید اشتباه:(برو بچسب به شریفی تا به جایی برسی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
0
کو شریفی ؟!همه آرزوهای آقایانی که قرار بود با بودن شریفی برای خود کسب وجهه ای کنند و از بابت ناآشنایی ایشان با منطقه و عدم شناخت افراد فرصت طلب به جایی برسند ، بر باد رفت.
کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
0
0
دل امام جمعه با این کار غیر قانونی و ضد قانون ایشان بلاخره خنک شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵