پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۳۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴
بايد تلاش شود که اظهارنظرها در شرايطي که جامعه نياز به وحدت دارد طوري باشد که همه ارکان تقويت شوند.
استاندار فارس با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در جمع کارگزارن نظام بر ضرورت وحدت و همدلي در بين جامعه تاکيد کرد.  
  
به گزارش ايرنا دکتر روح الله احمدزاده روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي استان فارس افزود : بايد رفتار ، کردار و سلوک مديريتي ما به سمتي باشد که وحدت را در حوزه هاي مختلف محقق کنيم.

وي اظهارداشت : اگر کسي در جايگاهي بعد از سخنان رهبري اظهارنظري کند که فرمايش مقام معظم رهبري را زير سوال ببرد اين به دور از انصاف و بصيرت است.

احمدزاده ادامه داد : بايد تلاش شود که اظهارنظرها در شرايطي که جامعه نياز به وحدت دارد طوري باشد که همه ارکان تقويت شوند.
فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص جذب حداکثري و دفع حداقلي گفت : نگاه توام با رحمت نظام جمهوري اسلامي بايد شامل حال همه آحاد شود و دايره نظام وسيعتر از آن است که بعضي ها فکر مي کنند.

احمدزاده افزود : امروز در استان برخي اظهارنظرها را شاهد هستيم که توصيه مي کنيم که کساني که خود را اهل بصيرت مي دانند قبل از اظهارنظر کمي کار خود را ملاحظه کنند.

وي اظهارداشت : امروز حيات نظام و پايداري نظام به رکن ولايت است ولي برخي افراد با اظهارنظر ناخردانه و بدون در نظر گرفتن شرايط اجتماعي و سياسي کشور حرف هايي را مي زنند که مورد استقبال رسانه هاي بيگانه قرار مي گيرد.

احمدزاده ادامه داد : مردم شيراز يکبار به شما تذکر دادند ، اجازه ندهيد يکبار ديگر به شما تذکر بدهند و به دامن نظام برگرديد و از مردم عذرخواهي کنيد زيرا اگر بخواهيد به اين لجاجت ادامه دهيد خود را مقابل مردم قرار مي دهيد.

استاندار فارس در ادامه گفت : بايد در فارس همايش بين المللي فرهنگ ملل با حضور انديشمندان و صاحبنظران کشورهاي مختلف جهان برگزار شود و در کنار آن نمايشگاهي از تاريخ و تمدن اين استان را داشته باشيم.

وي همچنين با اشاره به وضعيت بافت هاي فرسوده اطراف حرم احمد بن موسي شاهچراغ (ع) گفت : در جلسه اي که با وزير کشور داشتيم مقرر شد 500 ميليارد تومان اوراق مشارکت براي بافت هاي فرسوده شيراز در نظر گرفته شود که با اين محوريت که اين کار از بافت هاي فرسوده اطراف حرم احمدبن موسي (ع) شروع شود.

احمدزاده اظهارداشت : ما به عضويت صندوق حمايت از حرم هاي چهارگانه درآمده ايم و طرح جامع توسعه حرم ها نيز به تصويب رسانديم.

وي افزود : در بحث جنگ نرم استراتژي استان اين است که در بحث جنگ نرم همه دستگاه در سپاه متمرکز شوند چون سپاه عقبه خوبي در بحث جنگ نرم دارد.

احمدزاده ادامه داد : در بحث جنگ نرم همه دستگاه ها ظرفيت هايشان را در سپاه متمرکز کنند.
 

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
بله درست میفرمایید. شما از ان گروهی هستید که به اعتقاد جناب مشایی ولایت را با واسطه بیشتر میخواهید . حالا بفرمایید چقدر در عمل با نماینده مقام معظم رهبری در فارس تعامل دارید؟ ما که خبر داریم خودت هم خوب میدونی که چه جاهایی که باید با ایشان هماهنگ میشدید و نشدید.والان هم به کار خود ادامه میدهید. حالا بفرمایید مصداق ولایتمداری چیست؟ در عمل هم ثابت کنید نه در پشت تریبون که ماشالله زبانی دراز دارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
جناب خورسند تحویل بگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
البته اگر به خورسند باشه میگه سخنان رهبری واسه کازرون نبوده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
ای تو روحت اگر نظرام کامل تایید نکنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۱
0
0
بابا چه کار به خورسند دارین. عالم و ادم میدونن که موتلفه طرفداره وحدته جناب خورسند هم که از موتلفه ای های اصیل هستن!
حسین خرسند
|
GERMANY
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۱
0
0
سلام

آقایی که نوشته جناب خورسند تحویل بگیرند طوری اظهار نظر کرده که گویا آقای استاندار سخنش سخن خدا و یا نظر رهبری است.از کی تا حالا نظر رهبری این بوده که اگر استاندار احمدی نژاد در مسائل مختلف تک روی کرد و باعث برهم زدن جو استان شد کسی حق ندارد از او انتقاد کند. اگر این اتفاقات در زمان استاندار دولت اصلاحات رخ می داد که خودتان را می کشتید.می خواهم بدانم سابقه مبارزاتی استاندار فارس چیست؟ اما امام جمعه کازرون هرچند که بنده نیز انتقادات بسیاری به وی دارم کسی است که در زمانی که آقایان به اهواز نمی رفتند ۲۴ ماه در خط مقدم جبهه حضور داشت و ۵ بار زخمی شد و هنوز هم ترکش خمپاره در پای وی است که پزشکان از ترس قطع شدن پای آن عزیز آن را عمل نکرده اند و وی جانباز ۲۵ درصد است. اما آقایان چی؟ البته ما کازرونیها هم همیشه در حق خودمان نامهربان و بی رحمیم و حالا استاندار فارس پسر خاله مان شده. من بارها به امام جمعه محترم قبل از پذیرش این سمت گفتم به کازرون نرو چون ما مردم آبروی افراد برایمان پشیزی ارزش ندارد و در حق غریبه ها خوب و در حق خودی بی انصافیم اما حیف که موءثر نیفتاد.

نکته جالبتر این است که تمام این دعواها اختلافات درون حزبی است خدا را شکر که یک طرف این قضیه اصلاح طلبان مظلوم نیستند؟

و نکته سوم اینکه چه طور انتقاد به انتصاب رحیم مشایی و سخنان وی به منزله رودررو شدن با دولت نیست و وحدت را به خطر نمی اندازد اما انتقاد به عملکرد استاندار فارس مخالف نظر رهبری است و نافی وحدت است. به این می گویند سوء استفاده از جایگاه رهبری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
0
0
اون آقای بی سئادی که گفتند آقای خرسند تحویل بگیر... اوج تاسف و بدبختی رو برای یک انسان که به جای استفاده از یک مثقال عقل و فکر نداشته ای را هم ندارد به یاد می آورد.
اخه مگه شما کور تشریف دارید یا نمیخایین ببینین، فرماندار و استاندار بیسواد این دولت چطور دارن با چند تا شعار و نطق مطبوعاتی این شهرستانو به مسخره گرفتند.
اون از فرماندار که فکر کرده این جا دهات ممسنی و اونم از استاندار که فکر کرده این جا بیابونی به اسم کرمانه که میتونه با این مسخره بازیاش و بازی با حرفای رهبری جلوی امام جمعه شیردل و دلسوز کازرون رو بگیره.
شمایی که گفتین قابل توجه آقای خرسند، اصلاً شما شنیدین امام جمعه محترم چی گفتن؟؟ کجای حرفش شخصیه؟؟؟ کجا ناحق گفته؟؟؟ حتماً حرفاش به منافع شما ضرر می زنه؟؟؟ آقای استاندار شما باید برین سر جای قبلی خودت تو پادگان ... نه تو این پست....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴