پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲
مهندس شریفی:
وي گفت: مسوولاني که در جلسات اين شهرستان حضور نمي يابند، دغدغه خدمت به مردم را ندارند و براي اينگونه افراد، صرفا عنوان و لقب اهميت دارد.اينگونه از مديران در دولت احمدي نژاد جايگاهي ندارند زيرا دولت ايشان ، به مدير تشريفاتي نياز ندارد بلکه مدير کار مي خواهد.
سرپرست فرمانداري کازرون هم در اين آيين گفت: مجموعه مديريتي اين شهرستان مي بايست براي رسيدن به اهداف خود، حرکتي جهادي داشته باشند.

مرتضي شريفي افزود: جزيره اي عمل کردن برخي از مسوولان شهرستان کازرون ، موجب شده است که اين شهرستان يا در مسير توسعه قرار نگيرد و يا درجا بزند.

او بيان کرد: برخي از مديران کل استان فارس، جايگاه نمايندگان دولت در شهرستان ها را مد نظر قرار نمي دهند زيرا بدون هماهنگي با فرمانداري اين شهرستان ، مبادرت به معرفي مدير براي اين منطقه مي کنند.

شريفي با عنوان اينکه اين موضوع را از طريق استاندار فارس پيگيري خواهم کرد ، افزود: افرادي بايد به عنوان مسوول اداره هاي اين شهرستان منصوب شوند که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند .

وي گفت: مسوولاني که در جلسات اين شهرستان حضور نمي يابند ، دغدغه خدمت به مردم را ندارند و براي اينگونه افراد، صرفا عنوان و لقب اهميت دارد.

شريفي افزود: اينگونه از مديران در دولت احمدي نژاد جايگاهي ندارند زيرا دولت ايشان ، به مدير تشريفاتي نياز ندارد بلکه مدير کار مي خواهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هم اينک زمين دو شهرک صنعتي آماده شده است و به زودي کلنگ عمليات احداث آن به زمين زده خواهد شد.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۸
0
0
مثل این که جناب فرمادار هم دریافته اند که حتماً باید یک صحبت یا جمله ی مردم پسند و مطبوعاتی هر روز هم که شده ، داشته باشند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۸
0
0
مثل این که جناب فرماندار هم دریافته اند که حتماً باید یک صحبت یا جمله ی مردم پسند و مطبوعاتی هر روز هم که شده ، داشته باشند...
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام
علت شرکت نکردن مسئولین شاید بدلیل قبول نداشتن ایشان است
شاید به این باور رسیده باشند که جوجه را اخر پاییز می شمارند ما در این انقلاب اسلامی آموخته ایم که گربه برای رضای خدا موش را شکار نمی کند ما دیده ایم که تمامی نمایندگان جمهوری اسلامی قبل از اینکه به مجلس راه یابند در تمامی مجالس مرده ها شرکت می کنند به دیدار خانواده شهدا، می روند و مثل افغانی ها گردنشان کج می کنند و سلام می کنند و بعد از انتخابات که پیروز شدند گوربابای شهدا و مردم و شاید این فرماندار فراموش کرده که مردم کازرون تمامی این دوران را گذرانده اند و می دانند هر مسئولی چند روزی مانوری می دهد و از کلماتی مانند امام راحل رهبر فرزانه مردم سالاری و بزرگوار و این مردم ولی نعمت ما هستند و غیره بازی میکنند تا بوسیله آن مردم را فریب داده و به مقاصد خویش برسند اگر مسئولین ما در کازرون مرد هستند و غیرت دارند یک قلم کالا را انجام دهند تعرفه برق ما را جزٍء مناطق گرمسیری حساب کنند
تا ما هم مثل آنها زیر کولر گازی بخوابیم به آقای فرماندار بگویید اگر شما راست میگویید در جلسات خود از کولر گازی استافده نکنید تا ما بدانیم که شما دلسوز مردم هستید سعی کنید با مردم صادق باشید تا مردم شما را بجای نفرین دعا کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
باز هم شما جناب فرماندار كه از مديران تشريفاتي انتقادي كرديد چون فرماندار قبلي خودش هم تشريفاتي بودد پس جرات بيان تذكر را نداشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳