پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰
جعفری مسوول کتابخانه های عمومی کازرون خبر داد:
به گزارش خبرنگار کازرون نما، جعفری رییس کتابخانه های عمومی کازرون از تامین زمین کتابخانه عمومی کازرون با پیگیری های سرپرست فرمانداری کازرون خبر داد. وی با بیان این نکته گفت: "اقداماتی در جهت تامین زمین جهت این مهم صورت پذیرفت که متاسفانه تا کنون به نتیجه نرسیده بود.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، جعفری رییس کتابخانه های عمومی کازرون از تامین زمین کتابخانه عمومی کازرون با پیگیری های سرپرست فرمانداری کازرون خبر داد.

 

وی با بیان این که پس از تصویب احداث کتابخانه ی عمومی، کازرون تنها شهرستانی بود که نتوانست زمین را تامین کند، گفت: " اقداماتی در جهت تامین زمین جهت این مهم صورت پذیرفت که متاسفانه تا کنون به نتیجه نرسیده بود. "

 

رییس کتابخانه های عمومی کازرون در این رابطه گفت : " دیروز جلسه ی انجمن کتابخانه های عمومی کازرون با حضور سرپرست فرمانداری و سایر اعضا برگزار شد  که طی آن مهندس شریفی تاکیدات و حمایت های شدیدی در رابطه با تامین زمین داشتند و از آقای معماری رییس اداره مسکن و شهرسازی خواستند تا در جهت تامین زمین همکاری لازم را بفرمایند که ایشان هم  دو قطعه زمین به ما معرفی کرد که یکی از آن ها موقعیت بهتری به نسبت دیگری دارد "

 

جعفری در ادامه با اشاره به وجود مراکز فرهنگی در قسمت بالای شهر گفت: " سعی بر این بود که زمین کتابخانه ی عمومی در قسمت پایین شهر تهیه شود تا هم شهریان ساکن این منطقه هم از این امکان استفاده کنند و بحمدالله زمین تهیه شده در این منطقه و از موقعیت مناسبی برخوردار است که پس از تایید ما نیاز به تایید بازرسین سازمان دارد که به احتمال فراوان مورد تایید واقع خواهد شد. "

 

وی جدیت و پیگیری سرپرست فرمانداری کازرون را در به ثمر رسیدن این امر قابل توجه دانسته، گفت : " ایشان در اولین فرصت و خیلی خوب حمایت کردند و هم چنین بر پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری متعلق به کتابخانه های عمومی شهرستان شهرداری تاکید کردند ."

 

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون با بیان این که عمده هزینه ی این کتابخانه ها از محل نیم درصد درآمد شهرداری است گفت : " چندی پیش شهرداری کازرون از پرداخت تعهدات خود با بهانه ی کم نمودن این امر از هزینه ی پروانه‌ی ساخت کتابخانه‌ی شهید مدنی، از عمل به تعهدات خود سرباز زد در حالی که مالک این کتابخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به لحاظ سازمانی هم ما کاملا مستقل هستیم."

 

جعفری در ادامه افزود : "پس از انتقال این امر به شهرداری با سماجت آنان با این استدلال که ما می خواهیم هزینه ی پروانه ساخت را از شما بگیریم و در نتیجه  عدم پرداخت نیم درصد شهرداری مواجه شدیم لکن با حمایت مهندس شريفی این مشکل نیز برطرف شد. "

 

وی در انتها خبر از برقراری جلسه ای با آقای نیاکان ریاست شورای اسلامی شهر کازرون و تدین شهردار کازرون در ارتباط با حل مشکل نیم درصد سهمیه کتابخانه ها از درآمد شهرداری داده افزود: " قرارمان بر این شد که به بررسی راهکاری در جهت پرداخت سریعتر این سهمیه بپردازیم تا در صورت امکان به نحو ماهانه و یا حتی روزانه پرداخت شود بدین نحو که هر کس طرح عمرانی دارد نیم درصد سهم کتابخانه هایش را مستقیما واریز به انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کند."  

 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۸
0
0
درود بر شریفی
کاری که صالح پور نتوانست به سرانجام برساند را در مدت کوتاهی انجام داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳